• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Söte: har för mig ett mineraltillskott kan hjälpa mot det? Eller var de kramp? Minns ändå inte vilkrn mineral, kanske magnesium... ta upp de med din läkare ögonaböj! Kan absolut inte tänka mig han kommer tycka de är konstigt, månha gravida får restless legs! Kram!

• Speck

Luella: de går nog abdolut att amma tre ggr per dag. man kan ju delamma i flera år om man vill. hur gammal är bebis när du börjar jobba o hur gammal nu?

• Speck

Kelsson: ja de blir en fin överraskning när den kommer ;) min kom samma natt ja blev magsjuk o spydde som en gris. de va mindre kul :) hur gammal är jenni nu? 3mån va?

• Speck

Kasa: de två sista klänningarna i visningen bara älskade jag! Antar du är rätt dyr dock :/ Syr du allt själv?

Kattm: men nej!! Åå jag håller alla tummar o tår o ber för er att det ska gå bra!!! Stoooor kram och jag hoppas INNERLIGT er lilla pärla överlever utan men!

• Speck

Ännu en som sovit dåligt, fyy vilket drama.. å ja kan inte låta bli att tänka nu för att det var för hon gått över med mer än en vecka. tänk om hon bodde i sthlm där man blir igångsatt efter +7... Man ska inte tänka så men dom VET ju att det är dåligt att gå över för länge. Man försöker väl hitta orsak gissar jag. Usch jag hoppas på goda nyheter snart!!!!

• Speck
    Kelsson1 skrev 2012-03-17 10:14:45 följande:
    Speck: kattm bor väl i Solna så förstår inte varför hon fått gå över tiden...

Men vafan? Hm jaja...

Jag har nog aldrig varit in o läst så ofta som nu... Kattm, tänker på er!!
  • Speck

Neeeeeeeej!!!! Usch Kattm jag är hmskt ledsen för din skull! Kan inte ens föreställa mig hur ni mår :/

Va på middag hos svägerskan m övernattning o sitter nu o bölar på hennes vardagsrumsgolv...Kan inte fatta det tragiska som skett... det känns så otroligt orättvist....

• Speck

Även om jag är ett halvt dygn efter alla andra har jag tänt ett ljus här för er... <3

• Speck

Vickan läskigt m krupp men skönt allt gick bra iaf, som sagt läskigt allt som har m andning o göra.

Ögonen tåras varje gång jag tänker på dig Kattm!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011