Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lulis: lycka till imorrn!
Lulis: lycka till imorrn!
Här är vi magsjuka... Loke kaskadkräktes igår på morgonen men sen inget mer så tänkte inte mer på de. Jag va jättetrött igår o när ja gick o la mig så mådde ja lite illa, trodde ja va övertrött.. men vakna halv två o har spytt som en gris efter de..
Å imorse när Loke åt så spydde han upp allt å blötte ner hela sängen o sig.. :/
Vickan: hoppas han kryar på sig fort. här mår vi redan bättre. Men du va väl rätt ung? Jag tror du har gott om tid att bestämma dig :)
Vickan: Grattis! Personligen så förstår jag mig inte på dom som börjar planera syskon redan.. yaikes.. jag tycker man fortf håller på o hämtar sig efter den första
Tror inte vi är oävna att skaffa fler men jag vill nog vänta ett-två år.. Så man hinner njuta lite extra av gobiten man fått innan fokus skiftas Men -självklart - är det ju bara hur jag personligen tänker och dömer absolut ingen som vill ha tätt osv!
Kattm: Jag köpte en jääättemysig morgonrock på IKEA för nåt år sen, kosta ca 400, 250 för medlemmar tror jag? Eller om de va 600 å 400 för medlemmar.. den är iaf jättemysig och inte i fleece. Om de har dom kvar dvs. de vet ja ju inte...
Kelsson: När Loke va liten och jag hade som värst m sömnbrist kom min mamma över och tog honom ett par tre timmar så jag fick sova så jag vet preciiiis hur skönt du haft de
Luella: mjo men jag personligen känner de inte som att de "hänger över mig" som ett moln utan vi kommer köra oskyddat o leva vårt liv ett tag nu m Loke och OM vi sen vill ha fler barn genom IVF då sätter vi igång då. Jag känner mig så himla lyckligt lottad som fick Loke att jag har inte samma panik över syskon. Blir vi välsignade med fler barn kommer jag bli jättelycklig men vill de sig inte så vill de sig inte och då har jag iaf fått va gravid o föda barn en gåmg :)
Grattis till ny lya!
När jag jobba på förskola lämnade föräldrarna alltid barnen ute o så lekte vi ute en stund å då va de lätt att de blev lite "häng" vid grinden men vi försökte att ta bort barnen därifrån o låta dom sitta knät tills dom kände sig redo att leka själva eller att man fick följa me o "sätta igång" leken. Jag skulle inte klara av att (som personal) lämna barnen där gråtandes. Däremot hade vi ett barn som mest bara grät hela dagarna o hon fick tom sitta i sin barnvagn på gården. Föräldrarna där var dock informerade om hur deras barn hade de o vi försökte allt men flickan blev nästan katatonisk om man försökte bära henne el dyl. :/
Söte: grattis till lyckat RUL!
Kelsson: hur länge stannar din mamma? Så du hinner bli duktigt utvilad :)
Jordgubbe: Jag älskar min Emmaljunga City Cross. Plöjer genom allt När det är snö ute och kallt så bara glider den ovanpå o är de lite mjukare slaskigare så rullar den igenom utan problem.. Skogspromenader, grus, gräs.. jag har ju provat min i ett halvår nu och fått känna på alla årstider och jag tyckte det var väl investerade pengar! Hoppas ni hittar nån ni gillar!