• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kattm: just det, du blev gravid spontant på semestern el nåt sånt. Stort tack att du orkade dela med dig av er tid m Ingrid o förklara vad som hänt. Jag har gråtit floder för er skull och det känns så obeskrivligt orättvist! Självklart ska du va kvar i tråden! Stor kram

• Speck

Det blir inte några pengar att tala om haha, så många som vi är här som vill bidra! Härliga grupp <3 :) jag är med oxå, såklart!

Kan även instämma i att det har blivit lättare att få perspektiv på "jobbiga" saker i livet. Tex sonen har varit trött o gnällig flera dagar o jag har inte fått sova etc. Små petitesser.

• Speck

Jag är med på blommor samt jag håller med om att alltkng känns som petitesser. Som tex sömnbrist o sjukt gnällig son - det gör inget, så oviktigt.

• Speck

Hm, texten som jag trodde försvann kom visst upp till slut? Bugg.
    Jag vet inte om det är heeeeelt fel tajming, men här är två rätt nytagna bilder på min stora kille.

• Speck

Jis, han blir sju månader idag.

Tack för alla kommentarer :)

Kattm; skönt ni har sån fin familj hos er nu! Kram.

• Speck
    skatten12 skrev 2012-03-20 21:07:45 följande:
    Hjälp!! Alldeles FULLT av knottror på nedre delen Av magen !!!!!! Får
    Panik :( vad är de för äckligt :( bara sa Poff !
    prova smörj m nån mild fet kräm o ring din bm imorrn.. inga förslag på vad det kan vara.. kram
  • Speck

Marialiam: BVC säger att det är BRA för barnens ryggar att belastas! Kroppen är GJORD för att användas! Låt han sitta så mkt han vill, å även stå! Kram

• Speck

Vickan: Usch jag förstår er båda! Jag sa till min make när han behövde jobba mkt under jul att "det är lugnt det här fixar jag" och sen typ grät jag nästan för att Loke då hade värst humörperioden och utvecklingsfasen.. då är det tungt när maken jobbar typ 6-19.. för då hade jag Loke hela dagarna och hela nätterna utan ens 5 min ifrån. Men samtidigt så fanns de ju inte mkt o välja på just då så då ville jag inte få honom att må sämre än han redan gjorde.. han rusade hem som fan från jobbet varje dag bara för o hinna säga godnatt innan jag gick o la honom.. :/ 

Hoppas verkligen att dina killar håller sig friska nu (samtliga 3) och sover gott om nätterna ett tag så du också får de! Kram! 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011