• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ninina: finns soc.. har en kompis som klara sig på lägstaers då hon bara haft svartjobb. Förstår ärligt inte varför ni försökte skaffa barn om ni inte tänkt igenom detta innan?

• Speck

Ninina: förlåt om ja verka hård men efter att följt din kamp tidigare så förstår jag inte ens hur du kan överväga abort, när du var så ledsen över saknaden av ett barn förr.. å om du "omöjligt" kan bli gravid är det ju ännu mer ett mirakel, det var meningen! Så tänker jag iaf, inte meningen att döma el nåt.

• Speck

Kelsson min bm sa oxå på kvällen så slipper man illamåendet som blir biverkan av niferex. Då sov man när man mådde illa.

• Speck

Lulis: haha ja ingen större kurs krävs för o ge dricka ;)

Jag krävde inte att maken skulle läst nåt innan fl, jag litade på att personalen skulle ta hand om oss :) Vi hade dock gått på föräldrakurs tillsammans.

• Speck
    Jordgubbe1 skrev 2012-05-26 09:01:33 följande:
    Lulis: precis, så mycket lättare art komma upp ur. Har tempurmadrass som ska va så bra, men som påminner om sankmark.

HAHAHA!!
  • Speck

Kelsson vet! Men hon är i Finland idag ;) det är nånstans under profilinställningar du ska klicka i Visa galleri eller nåt sånt.. typ ;)

• Speck

Knytet: tack det är bra :) han har just kommit ur en fas m o vakna mkt på nätterna o vilja amma kl tre. Inatt sov han en hel natt igen, som han brukar. Men han har vad än vän kallar "ett års dampen".. Skitsvår o natta (ställer/sätter sig, lryper runt, busar pratar), testar mog HELA tiden (klättrar i trappen, kastar fjärrkontrollen, skitsvår o mata - kastar skeden maten bankar m dricksflaskan etc) samtidigt som han är extremt mammig o vill ha mig nära precis jämt.

Men förutom den där utvecklingsfasen så är han en jättego o gla kille som älskar att leka tittut o bli jagad. Om jag ber att få en puss kommer han m vidöppen mun o ger en riktigt blöt puss ;) såå sött.

Ska snart börja jobba igen o kommer sakna Loke nå ofantligt.. :/

• Speck

Massadillan: mitt blodtryck sjönk snarare när jag blev riktigt stor. Hade typ 98/55 ett tag.. då va ja sjukt yr!

Knytet: jo maken är hemma okt-tom inskolning i jan.

7879: jo ibland får ja gå ifrån o räkna till 10 de dagar han testar mig extra mkt. ;)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011