Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

marsbebisar: Stort grattis till era fina tvillingpojkar! SÅ kul att vi får 2 mammor till tvillingar i tråden, ja om ni nu hinner att hänga här det vill säga!

kattm: som alla andra så tänker jag också på er varje dag. Skönt att ni fått komma hem och att ni har bra familj som hjälper er igenom det här! Bra oxå att du berättar hur du vill ha det. Tror knappt att någon vågade ta tag i våra "triviala småproblem", alla blev ju så hemskt ledsna för eran skull så luften liksom gick ur oss? Men det blir nog som "vanligt" snart där vi kan älta våra stora och små problem. Stor stor kram!

• Aurora1979

marialiam: fy vad jobbigt att din mamma fallit tillbaka i sitt dåliga beteende mot dig! :( Bra att du sa ifrån i alla fall för du har ju absolut inte gjort något fel! Jag håller Alexander precis som du jättemycket!

Vickan: Åh så jobbigt ni har det nu, men skönt att din man kom hem, känner han sig stressad över att vara hemma pga jobbet oxå eller mest när han är på jobbet?

• Aurora1979

Carlan: jag fick lite lite spottings en månad, (januari (Alex kom ju i slutet av nov)) men sen dröjde det till förra veckan innan det kom en ordentlig blödning, dessutom mycket rikligare än jag någonsin haft innan. Tror det kan dröja lite innan det blir regelbundet.

Å andra sidan, en vän i en annan tråd som gjort IVF har plussat två månader i rad nu, helt spontant (första blev ett MF tyvärr), fast deras dotter är nu 1 år så det har gått längre, men poängen är att visst sker mirakel! ;)

• Aurora1979

Råkade väcka A när han sov i mitt knä (hostade) och jääädrar var arg han var haha.... Tror han hade sovit för kvällen där om han inte blivit väckt, tur i oturen kanske att han vaknade eftersom klockan bara var 17 när han somnade i knät.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011