-
Kelsson1 skrev 2012-03-22 21:52:33 följande:Luella: Roligt att han fattade att flytta
-
Kasa, hon hade ju blivit så behandlad av sin mamma o de är som med alla övergrepp, det är rätt vanligt att barn som blivit utsatta för övergrepp sen själva gör så mot sina barn. Vare sig de handlar om sexuellt utnyttjande, misshandel fysisk/psykisk. Men sen finns de stjärnor som Maria Liam som beslutar sig för att bryta övergreppskedjan!
-
kasa01 skrev 2012-03-23 12:47:16 följande:Speck, aha... hade missat det inlägget. Förklarar saken. Trist...
eller så har ja missförstått. -
Vickan stackars liiten :(( hoppas han piggar på sig snabbt! loke blev ju sjuk m pneumokocker o det tog honom veckor att bli av m snorig näsa efter :( Så hoppas de går sna bbare för er ...
-
Carlan: jag fick mens första gången när loke va 6 mån o sen dröjde de 32-33 dgr till nästa mot normala 26-28. Kan ej svara när den blir regelbunden dock.. har hört den kan hålla på o mecka ett år efter bebis..
-
Massa: jag mådde illa av te för de mesta men om jag drack nå te så var de just örtte jag drack! rooiboste mest.
-
Kattm: självklart ska ni ha gravsten till Ingrid, hon är ju tom döpt! kram
-
Lulis o Kasa: loke va också sådär orolig i magen nattetid de första 3 mån sen blev de bättre o ja kunde börja få sova äntligen. Vid de laget va ja så trött att jag en morgln stod o grät i hallen när maken åkte till jobbet. Men de blir bättre!
-
Förresten Najje: fin mage!!
-
Lulis: rotfrukter, bönor, lök gjorde de värre. Undvek även kolsyra. men nåt som gjorde de bättre. näe, inte direkt. magmassage inbilla ja mig men ibland fick man inte ta han på magen. lät honom iofs sova på min mage så halvsatt ja upp o halvslumra. de fick honom alltid att lugna sig. men man får ju inte sova själv o. de sover på mage men ja sov så lätt när han låg på mig att de sket ja i.