• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lulis: OJ jag kan inte äta bönor lök o rotfrukter el kål än utan att Loke får magknip... innan du provar mjölkfritt o dyl skippa sånt gasbildande!

vickan: men usch hoppas allt är bra m lille Axel! :((

• Speck

Usch Vickan jag förstår du är orolig! Allt blir nog bra till slut! *hoppas*

• Speck

Glad påsk!

Här fortsätter vi kämpa med sömnlösa nätter... han vaknar vid 3 å är vaken till 5:30 för o sen somna om en timme... är helst slut han har vart sån här i flera veckor nu att han vaknar mkt på natten.. :(( känner mig som ett spöke så trött.

• Speck

Massa: min mamma tog loke nån timme häromdagen å nu är ju mannen hemma under påskhelgen så.. men idag har varit ett helvete rent ut sagt... han va vaken fr 2:30 i princip o de stunder han sov höll katterna mig vaken. Fick sovmorgon av maken men sonen gnällde så mkt att ja inte kunde sova mer än 2tim.. Han har vart jättestökig idag o har gnällt typ hela dagen o inte velat äta till lunch ville han bara amma å när jag skulle amma han till mellis ville han inte amma utan åt burkmat... under högljudda ptotester... Jag hoppas verkliiiigen han slutar me de här snart ja börjar bli helt slut.

• Speck

Många som gissar tänder men jag tycker inte jag ser el känner nåt annorlunda i mun på han.. magen funkar tack o lov bra på han nu, efter många månader m magknip förstoppningar o dyl så verkar den äntligen stabiliserat sig. Håller m Vickan att de är lättare att uthärda om man vet va de är för då ser man ett slut på de på ett annat sätt. Fått sova lite bättre inatt, jag o maken prata igår om att göra oss av m en katt å han hörde väl de o skötte sig inatt. Å Loke har vaknat 500ggr men iaf sovit däremellan o inte legat o gnällt..

glad påsk alla! Å tack för era ord, värmer i en tung tid.

• Speck

Najje: veckorna innan förlossning hade ja mkt onda förvärkar. samma dag vattnet gick städade jag helt maniskt, skurade badkar o toalett supernoga o sen tog ja alla golv o torka av .. full av energi! Sen sov jag en stund mitt på dagen o kände inget spec. På kvällen somna ja i soffan vid 21 o vattnet gick 23. Kände INTE på mig nånting. Förutom den där maniska NU måste det städas man vet aldrig när vi har tid att göra de nästa gång - känslan..

• Speck

Ninina: grattis!! Var det spontan grav? Låter som växtvärk i ligament som gör ont på dig!

Ego: fick sova till 4:30 va vaken en timme o sen somna vi om till 7:15! Uunderbart!

• Speck

Söte: jag hade oxå moderkakan i framvägg å kände tidigt sparkar å kunde se "hela havet stormar" när han levde om i magen min :) kanske de också beror på hur långt in man bär barnen? Livmoderns lutning etc.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011