• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jo kallt är de men har en kille som bråkar m sömn o mat så igår va ja ute o gick 3ggr för att han skulle få ro att somna.. i vagnen somnar han på 1min men hemma är de skrik o panik..

• Speck

Jordgubbe: jag minns inte alls men gick upp 22kg totalt... har ingen fungerande våg men sist ja vägde mig hade jag 4-5kg kvar till startvikten o de verkar ha bosatt sig permanent haha :)

Sliter på dock men känns surt o ha en hel garderob i stl 36 o fastna på stl 38 haha :)

Jag säger såhär - försök ät nyttigt när du är hungrig jag åt mkt gröt o apelsiner vet jag! I övrigt så är de bara o gilla läget - du ska inte banta när du är gravid!

• Speck

Loke har ju ikeas kudde som ju är ganska platt, å de rekommenderar ju platt kudde till vändande barn.. Men Loke använder sin kudde på en lite ovanligt sätt.. när jag lägger honom lägger jag honom m huvud o axlar på kudden. När jag går o hämtar honom på natten ligger hela han på kudden upptryckt mot huvudänden på sängen :) Så han använder sin kudde som madrass haha :)

• Speck

Luella: mkt underligt beteende fr fskpedagogen.. Respektlöst rent ut sagt! Jag hade ringt föreståndarn eller pratat m personen i fråga - inte ok beteende.

Najje: kul o fått se tvillingarna igen!

Nu minns ja inte va mer ja skulle kommentera.. Loke är förkyld o kräks slem o hostar.. lillfisen. Haha Vickan de är nog ditt fel jag börjat kalla han för de;)

• Speck

Kelsson: jenni är väl 8v?! Då är de ju utvecklingsfas säkert därför hon är klängig o sover dåligt!! Låna Växa o upptäcka världen av Frans X Plooij o Hetty van nånting. Där förklarar de sååå bra varförbarnet blir klängigy o sover dåligt samt va man kan göra för o hjälpa dom igenom detta. Finns på biblioteket.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011