Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Äsch då Jis! Nu tycker jag du ska ta o sluta upp med dom där dumheterna!
Äsch då Jis! Nu tycker jag du ska ta o sluta upp med dom där dumheterna!
strössel: Classic Sport hade väl ett lite tyngre chassi också va?
Och ang att vara trött o illamående - när jag var typ 7 v gravid och var som tröttast så var vi ju bortresta hos makens familj, och då lämnade jag middagsbordet (de hade suttit i flera timmar o snackat) och gick o la mig o sov en timme, och sen efter midnatt på nyårsafton så dröjde det inte alltför länge så släpade jag med mig maken hem - trots att natten var ung enligt honom. Men fick bra förståelse från alla så det var liksom inga problem när jag sa att jag inte orkade.
kelsson: "snart" dags att beama ut bebis, haha du är då positiv!! Det är ju 4 mån kvar hahaha!! och vem fasiken gillar hur sin mage ser ut?Det är bara vänta så ska du se att magen inuti växer ikapp magen utanpå så att säga och då kan du nog våga fota
Jis: Håller tummarna det slutar snarast!
Strössel: Jag förstår, kanske du vågar om några veckor efter RUL Vi ska ha ljusgult baby rum och sen vita möbler, men mörkt golv så det inte blir föör ljust. Tror de blir bra.
Kelsson: Haha förstås, jag är mer gången nu än jag var för en månad sen. Din logik går inte att säga emot.
Härligt med VUL imorrn!! Jag ser fram emot övermorgon då jag får höra bebisens hjärtljud!!
Carlan: Söt säng! Jättefin!
Carlan: När du f¨tt ditt moderskapsintyg efter RUL så skickar du in det till FK och så skickar dom papper som du ska ge din arbetsgivare att fylla i.
Jag kommer inte få ut en massa pengar heller, men mest för att jag inte vill ta ut för mkt dagar. Eftersom jag inte vet om man kommer få "påfyllning" iom syskon så vill jag verkligen hushålla med dagarna. Jag ser det verkligen som ett mirakel att jag är gravid och tar inga syskon till detta barn för givet..
Lagt upp ny bild för v 25.