• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Stort grattis Karmosin! Tråkigt att hör att du inte mår så bra, men det kommer vända.
    Ego: Här snickras det på spjälsäng och sätts på bed rockers, mysigt. Fick oxå en badbalja och en hel massa kläder av min bror med fru idag...kan säga att bebisen kommer vara välekiperad iaf ;).
    Jag har fortfarande molvärk...magen känns lite upp å ner idag.... 

• Jis

Alltså det där med namn, är ni helt klara med det? Vi är lite oeniga om flicknamn...å det är ju verkligen svårt att hitta ett bra namn som funkar både som liten och gammal...

• Jis

Nu ska jag baka lite matbröd, verkligen kommit in i en sån mysig hemma-boa-tid. Vill bara att det ska vara mysigt med ljus, bakning och mys med mannen...(som jag iof för 5 min sen fick ett utbrott på, han pinnar på i snabb takt när vi är ute å går utan att tänka på mig som inte kan gå så snabbt utan för lulla 50 meter bakom, lagom kul)....

• Jis

Jordgubbe: Väldigt fint skrivit och klokt. Jag önskar att jag hade samma sinnesnärvaro. Jag ville på nått sätt förbereda mig utifall att något skulle vara fel..du vet låta hjärnan ta tiden och fundera.

Njut av att du är gravid, snart kommer du vara lika gravid som jag är  (vecka 35) å då kommer du undra vart tiden tagit vägen...det går snabbt. 

• Jis
    Jordgubbe1 skrev 2011-10-30 18:08:34 följande:
    Tack Jis, härligt att du säger att det går fort. Tycker dessa veckor har rusat förbi, men det kanske beror på att jag sover bort alla kvällar och jobbar mkt. Tänk, snart är det din tur!
    du det går snabbt fattar inte vad veckorna mellan 25 och 35 tagit vägen, det klassiska, livet bara snurrar på...Nu sitter jag här med en bebis i magen som gör allt för att öva sina muskler genom att sparka mamma på revbenen :) Å om 5 veckor (om inte innan) får vi se vem det är som är så stark.
  • Jis

Lillstintis, Kul att du gillar den. Kan dock säga att det går en hel del kvällar till att göra inget, som nu, jag har krypt ner  i sängen å ska kolla på TV och sen sova förhoppningsvis :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011