Tack för att ni tänker på mig vad gulliga ni är, kram till er alla !
Det var ett hemskt besök på bb idag, när vi kom in fick vi sitta i ett rum i ca 30 minuter och sen kom bm och en sköterska in och skulle lyssna på hjärtljud och hittade inga. Bm sprang ut och sköterskan stod kvar och sa att hon skulle hämta en läkare, min man blev jättestressad och lämnade rummet och jag höll på att börja gråta fattade ingenting. Sen kom min man och sen bm och läkaren och fram med ultraljudsmaskinen och han såg hjärtat slå direkt. Sen fick jag ligga med ctg och då började sköterskan stressa igen och sa att hon är inte nöjd med hjärtljuden och min man frågade jättemycket och vi fick inget svar och paniken började komma. Sen for hon ut och vi låg där i över en timma, vi sa knappt ingenting till varandra både var jätterädda och sen sa dom att vi vet inte om ni ska få åka hem. Men sen efter mycket om och med så kom bm in och sa att vi fick åka hem att dom var nöjda med ctg och att bebisen rört sig jättemycket. Jag hörde massa bebisar skrika jag bara tänkte inombords kommer jag inte få uppleva detta ? Det var en hemskt upplevelse idag och nu ska jag och min man bara umgås i kväll och titta på film. Och nu får jag inte göra nåt för min man med lägenheten han ska göra allt som är kvar, jag ska bara njuta.