Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Är helt slut men jag läser men orkar inte kommentera så mycket, vill bara hem till min lägenhet vill inte bo hos mamma och pappa mer. Jobbigt att inte kunna vila när man vill utan ha en massa folk runt omkring sig hela tiden. Och nu tycker min mamma att jag ska rasta alla hundar när dom jobbar, 4 hundar och 4 våningen och ingen hiss som sagt vill bara hem.

• strössel
    Lindis: Vad skönt att allt såg bra ut, man blir så rädd när det kommer blod kram !

Vickan l: Börjar närma sig för dig, hur känns det nu ? Lugn, stressad ? jag har börjat få mer och mer ont i magen tror det beror på stressen och att inte kunna vara hemma.

Kelsson: Har vilat mycket idag när mina föräldrar jobbar, min mamma kan verkligen gå mig på nerverna ibland. Idag skulle hon komma hem vid lunch men hon kom inte, allt för att slippa gå ut med sina hundar som hon aldrig vill utan stackars pappa får gå med dom hela tiden. Allt vi hjälper till med här nu är för min pappas skull, för allt han gör för mig och alltid gjort. Hoppas sömnen vill ändra sig för dig snart så du kan sova KRAM !

Ego: Precis varit och kollat in lägenheten, målat tre tak idag och grundmålat luckorna. Nu återstår två målningar till av luckor sätta dit handtag tapetsera två rum och måla väggar på toan plus fönster. Håll tummarna att vi kan flytta hem senast fredag Glad
  • strössel

Speck: Nej det vet vi Flört och mina planer att vila nu innan går inte så bra Glad men jag hoppas jag får några dagar då jag bara kan landa och vila innan det är dags.

• strössel
    Speck skrev 2011-10-03 14:15:57 följande:
    strössel: det är svårt då man ärså tung o så, men försök att förutom hundpromenader inte göra så mkt mer..
    Dom renoverar halva lägenheten nu så när det är färdigt ska allt ställas in i köket igen, putsa fönster inreda bebisrummet på nytt och in med alla saker på toan igen. Så det kommer bli fullt upp tyvärr Flört men hellre nu än sen när bebisen har kommit.

Går allt bra hemma med Loke ? Är det lättare nu när det har gått ett tag ?
  • strössel

Najje: Min syster har köpt ett hus dom totalrenoverar så alla är där och fixar så känns inte läge att fråga nån, men min man ska hjälpa till med. Och ju snabbare det blir färdigt så kan man flytta lite åt gången inte ta allt på samma dag.

Kelsson: Ja det stämmer nog att dom ska gå en på nerverna ibland, fast min alltid Glad hon är mycket snällare mot min syster. Bara för att jag är den enda som säger ifrån och vågar säga precis vad jag tycker och håller inte med henne och mig kan hon inte köra med Flört

Önskar alla en trevlig kväll kaos här !

• strössel

Viksan: Jag mår som du yr och illamående, nära att jag tuppat av flera gånger. Men min bm sa att det var inget konstigt med det helt normalt.

Vickan l: Läste att du varit med om nåt , men hittar inte inlägget du har skrivit om det. Vad hände ? Kände du inte bebisen ? Tur du känt den idag iallafall, att dom ska luras så dom små liven i magen kram.

• strössel

Najje: Vad skönt att allt såg bra ut och att gynekologen var så trevlig och sa att det bara var att ringa om du blir orolig igen. Och stort grattis till v 11 STOR KRAM ! Solig

• strössel
    Vickan l: Vad skönt att det såg bra ut och att ctg visade att det var bra, min ctg gick åt andra håller och det var inte heller bra men som tur var lugnade ner sig. Kanske är en pojke i din mage som du tror det är Glad jag hade velat veta jag hade sagt ja Flört efter att ha försökt tjata mig till ett svar på så många UL. Läste i senaste gravid tidningen när jag satt och väntade på mitt förra mvc besök och det handlade om att vissa får veta kön och vissa inte. Intressant att läsa och jättemånga hade tydligen hört av sig. Men det är strongt av dig att vänta tills bebisen kommer ut som är mycket SNART Solig
  • strössel

Kelsson: Det kanske stämmer kanske var en sann dröm  Glad blir jätteglad för både flicka och pojke det är min mans släkt som säger pojke och en sköterska på bb och resten säger flicka och jag har ingen som helst känsla av vad det kan vara Flört

Vickan l: Det kommer gå galant inget får hända nu absolut inte, nej det förstår jag han hade kanske inte blivit så glad om du hade tagit reda på det utan att han var med. Jag ser det så här det blir en överraskning när bebisen kommer ut och ett sätt att få en att kämpa för att få veta vad som gömmer sig i magen Skrattande

Aurora: Grattis till v 35 , du får ringa 0771-524524 till FK och be om lapp, så skickar dom hem den till dig.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011