Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jordgubbe: Angående KUB test jag ville göra det dels för min ålder (32) och jag ville veta om det fanns nån risk att nåt skulle vara fel, och om dom hade hittat nåt fel så hade vi valt att ta bort barnet.

• strössel

Dealiy: Grattis till v 12 !

Kelsson: Tack och Grattis själv till ny vecka och 55 dagar kommer gå i rasande fart Glad

Ego: Går in i v 40 idag och 7 dagar kvar till BF, ska till Mvc idag kl 12 och bebisen har redan sparkat så dagen kunde inte börja bättre den här fredagen !

• strössel

Kasa: Tack Glad har en känsla av att jag kommer få gå över tiden med 14 dagar, hoppas verkligen inte det ! Har en egen tråd för oss som ska ha i oktober och två är på övertid där nu !

• strössel

Kasa: Frågade bm om det förra gången och vi här ser dom oss ivf som vanliga gravida och här får vi gå över 14 dagar innan man blir igångsatt som en vanlig gravid. Skickar en massa kramar till dig ang din sons pappa, han och min mamma borde ta varandra i hand. Vet inte vad jag ska ge dig för råd eftersom jag har samma problem med min mamma och det sätter sina spår man blir ledsen. Och att önska att dom ska ändra på sig eller inse hur dom beter sig är omöjligt känns det som STOR KRAM !

• strössel

Kelsson: Jag vill den ska komma nu Glad vill inte vänta längre. Har dubbelkollat bb väskan idag igen så jag inte har missat nåt Flört

Nej nu ska jag till Mvc ha en mysig fredag alla !

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-10-14 13:38:55 följande:
    Strössel: Du får köra alla huskurerna : Ha sex, springa i trappor osv...
    Får göra det Glad

Varit hos Bm och allt såg toppen ut, huvudet ligger väldigt långt ner nu. Fick en ny tid fredag den 21/10 men hon var inte säker på att vi skulle träffas då, men jag log och sa det gör vi säkert för just nu känns det så.

Hur ska ni göra, min bm sa man kunde köpa plastad frotte till sängen och sitta på en filt i soffan ifall att vattnet skulle gå och sen efteråt om man skulle blöda mycket efter förlossningen. Har ni tänkt nåt på det ? Vet inte ens vart man köper plastad frotte.
  • strössel

Jis: Nej jag är inte nervös Glad inte än iallafall. Har köpt till bebissängen och till vagnen  i Ullared, får ta en sväng in till Ikea och köpa två till mig där.  Såg att dom hade på Jysk plastad frotte men vi har en hel madrass och detta var till en enkelmadrass.

• strössel

Eileen: Grattis till v 32 !

Kelsson: Det är sån där frotte man drar över hela madrassen om du förstår vad jag menar, runt den tjocka madrassen med resår. Och om man inte drar över den så blir den nog rätt liten. Min gamla mormor hade till sin säng när hon var gammal, ska ringa pappa och se om det finns några såna kvar tror inte det men dom var suveräna särskilt när man hade hundvalp hemma Glad till soffan ska jag bara vika ihop en filt för då hinner jag resa på mig. Värre om man sover.

Jis: Vad mysigt att vara på landet !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011