Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan l: Håller tummarna för i morgon Glad jag hade inte kunnat sova på hela natten Flört hoppas nu dom inte skjuter upp det hela.

Tredjemaj: Ja det var skönt att allt såg bra ut, men man är mer nojjig nu tyvärr.

Carlan: Stor kram till dig med !

• strössel

Kasa: Nej fick ingen förklaring till det , det har aldrig hänt innan att dom inte har hört hjärtljuden hoppas bara att dom två är lediga när vi ska få barn för dom var stressiga.

• strössel
    Speck skrev 2011-10-10 11:50:23 följande:
    Strössel: man får byta bm om man inte gillar den
    Det var bra att veta Tack för infon gäller det sköterskan med ? För hon var värre än bm,
  • strössel
    Eileen1 skrev 2011-10-10 14:08:35 följande:
    Strössel har du fyllt i alla uppgifter? Vi har fått flera nappar...hehe min mamma, syster och bror har fått till vår bebis och jag och sambon har fått en var, kommer inom en vecka på posten:)
    Har fyllt i uppgifterna igen och idag stod det att uppgifterna har registrerats, så idag kanske det funkade hoppas det. Fyllde i från min mans facebook oxå Glad
  • strössel

Ja undrar hur det går för Vickan idag, hade hon blivit hemskickad så hade hon nog skrivit här så hon kanske får en liten bebis idag Glad spännande !

• strössel

Är så rastlös och det är 11 dagar till BF och tänk om jag får gå över tiden med 14 dagar ? Att bm inte hittade hjärtljud har fått mig så nervös hela tiden och jag vill känna bebisen hela tiden. Har en massa SD och jag tycker jag har svårt att andas när jag sitter ner. Har målat naglarna, plockat ögonbrynen, färgat håret rakat benen och nu vet jag inte vad jag ska hitta på Glad vill bara att tiden ska gå snabbt nu.

• strössel

Vickan l: STORT GRATTIS till din lilla pojke Glad du får berätta allt sen när du har tid och orkar, tur ni mår bra massa KRAMAR ! Åhh vad roligt blir så glad Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011