Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Kan du inte höra med chefen om du inte får henne som BM nu de sista veckorna, säg att du absolut inte orkar med din nuvarande?
Strössel: Kan du inte höra med chefen om du inte får henne som BM nu de sista veckorna, säg att du absolut inte orkar med din nuvarande?
Någon som tänkt köpa amningsfotöljen från köpabarnvagn.se ?
Strössel: Då kan du ju slappna av nu! Härligt!
NN81: Vad jag har väntat på att få välkomna dig hit! Så VÄLKOMMEN! Grattis än en gång till graviditet!
Karmosin: Syrran har sytt både amningskudde och babynest till mig . Tänkte skippa bärsjal, får nämligen bärsele av syrran o utgifter finns ju tillräckligt av annars också
Jis: Du har ändå orkat MASSOR. Jag har jobbat o legat i soffan efter jobbet o är helt slut!
Vickan: Härligt att ni får hjälp av familjen, det är ni värda!
Aurora: Det är synd att det är så långt till Ullared från Stockholm, hade gärna åkt förbi där o shoppat lite annars.
Ego: Jag har ju skrivit blogg (som bara jag har tillgång till) från i februari, var så mysigt att sitta o läsa i där nu om alla tankar när man ruvade, om symptom, tjuvtest osv . Får väl se till att kopiera allt till datorn så det inte försvinner om man någon gång lessnar på FL ...
Aurora: Jag har inte vågat mig på några förlossningsprogram än... Får se om jag vågar titta på någon lite närmare...
Ego: Min vänstra fot och fotled har varit svullet sen igår kväll. Tänkte inte så mycket på det för jag har kunnat ha svullna ben efter jobbet tidigare. Problemet är att svullnaden hade inte gått ner över natten, så lite orolig blir man.
Kasa & Jis: Får väl köpa mig stödstrumpor... Har gått i sandaler fram till nu men får väl lägga de på hyllan till nästa sommar nu. Köper ni stödstrumpor på apoteket eller?