Jag kommer nog oxå försöka hålla mig till att läsa om positiva och glada berättelser om förlossningar innan det är dags. Har redan läst några trådar som heter något i stil med: Rolia händelser under förlossningen". Har suttit i min ensamhet och skrattat så jag gråter. Känns bra mycket bättre än att läsa om alla hemskheter som kan hända. :P Sen vet ju alla ändå att det kommer göra ont.
Så det är efter RUL man fått ett moderskapsintyg? Funderar även på när det är dags att söka ev. gravidpenning?? Har varit helt i koma och inte alls tagit mig för att kolla upp sånt här. Men å andra sidan är jag tämligen säker på att jag inte kommer få GP godkänt. Just nu känns det motigt varje natt jag ska jobba. Är alltid helt ensam och det är verkligen högsäsongen som startat nu och det är redan extremt jobbigt att stå upp i 8-9 timmar i sträck. Hade jag varit "höggravid" under lågsäsongen så hade det var SÅ mycket lättare eftersom man då kan sitta ner i flera timmar i sträck emellanåt. Men men vi får se hur länge det går... och om ett par veckor blir det iaf semester!
RUL för mig på onsdag! Nervös som tusan...
Strössel: Skönt att du fick komma in och kolla till bebisen! :D