Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: helt otroligt. Ja man kan inte bli annat än rörd. Det finns idioter sen finns det idioter, det vill jag lova! *pustar ut* vilken tur att inget hände!! Hoppas hon skämmer ögonen ur sig!
Jis: helt otroligt. Ja man kan inte bli annat än rörd. Det finns idioter sen finns det idioter, det vill jag lova! *pustar ut* vilken tur att inget hände!! Hoppas hon skämmer ögonen ur sig!
Strössel: Grattis till v26. Tänk vad tiden går =)
Kelsson: Grattis till dina 19 veckor idag =)
Någon mer som nyser väldigt mycke under graviditeten? Jag har nyst hela förmiddagen idag. Det kommer och går. Lite skumt :p
Godkväll tjejer.
Har precis sett filmen "waiting for forever". Igentligen ingen direkt bra film, man kunde tidigt i filmen räkna ut hur den skulle sluta. Men den ena skådespelaren var suveränt bra och han berörde verkligen mig. Tillslut gick den inte att hålla tillbaka tårarna. Beror nu detta på gravidhormonerna som verkligen kan driva med en eller var han en grym skådis?! Ja jag får nog kolla på filmen efter denna graviditet för att avgöra det hela :p Så rolig har min kväll varit. Imorgon är det dax för lite jobb, ska bli skönt efter en veckas ledighet. Tycker inte alls om att bara jobba 50% men vad gör man inte för ett fast jobb!
Godnatt alla och hoppas ni får en toppen helg =)
Strössel: Jag har ingen aning varför man nyser. Misstänker att det är för att slemhinnorna förändras under graviditeten kanske...
Kelsson: Jag skulle helst jobbat minst 75% blir inte så mycke till mamma peng sen tyvärr :/
Strössel: Var det mycke billigare i ullared? Tänkte om man tjänade lite på att åka dit ?
Speck. ja bebisen får kosta vad den vill. Man har längtat efter bebis så länge så det får kosta vad det vill :p Du kommer säkert gå ner dina kilon. Tänk inte på dem nu! Själv hade jag stl 44/46 när vi började hella denna cirkusen. Har lyckats hålla storleken bra. Idag går jag in i v12 och tror jag kanske har gått upp drygt 1kg.
Meede: Ja nig har man mer flytningar än vanligt men har inte haft den kännslan av att "kissa på sig". Använd inte tros skydd bara så du inte drara på dig någon svampinfektion!
Som sagt idag jag jag in i v12 enligt vul bilden jag fick för tre veckor sendan. Enligt familjeliv så går jag in i v12 imorgon. Har precis haft de där tixen i magen och hoppas det är liten som lever loppan där inne =) Längtar som en tok tills onsdag för UL =)
lite mer än två veckor kvar till semester =D Wiee!!!!
Kelsson. Jag känner med dig!! Min sambo är en total idiot för det mesta. Jag är också arg kan inte röka och orkar inte heller gråta. Min sambo fattar ingenting av det här med graviditet och hanverkar inte bry sig heller. Han tror att allt är som vanligt och att min semester inte betyder någonting (jag jobbar bara 50% så varför skulle jag behöva semester som jobbar så lite). Han tror fullt ut att jag vill bo hos hanns mamma + man + 7 hundar när vi är i mora. JAG VILL BARA HA SEMSTER OCH GÖRA INGENTING!!!!!!! och när jag inte klarar av att tala i normalt tonläge mer för han slutat lyssna, och jag börjar näst intill skrika. då ber han mig vara tyst och går och kollar på tve. Ja man kan bli arg för mindre!!!
Så ja idag är en värdelös dag
ja jag hoppas verkligen dagen blir bättre imorgon. Mitt humör är förfärligt och jag tål verkligen inte min sambo just nu!
nä de vet dom verkligen inte aurora. Min tycker bara jag är dum ihuvudet och skriker för ingenting. dock tycker inte jag att jag skriker. Undra om det är stor risk att man glider ifrån varandra under dom här 9 månaderna, just nu skulle jag kunna slänga ut honom!