Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
En fråga... Någon som haft "mens" värk om kvällarna eller nätterna?? Jag har vaknat på nätterna av att jag har "mens" värk, ska de va så ell ska man vara orolig???
En fråga... Någon som haft "mens" värk om kvällarna eller nätterna?? Jag har vaknat på nätterna av att jag har "mens" värk, ska de va så ell ska man vara orolig???
Ja det kanske är växtvärk. Än så länge hjälper det med en alvedon. Nu har jag bara 24 dagar kvar tills BF och idag monterade vi ihop apjälsängen och bäddade den. Blev super mysigt i sovrummet och naturligvis trodde katterna att sängen var till dom :p Så snopna de kommer bli när det ligger en liten bebis där i =D
Jag tror mina katter (Elvis & Lillan) kommer tycka det är lite jobbigt om bebis låter mycke, men det blir ju en vane sak. Tror dom kommer vakta bebis sen och gärna ligga nära och ha koll. Bebis kommer få två vakande kompisar =D Hoppas de ska funka!
Spets: Jag har bf 1/2. Kommer knapt ihåg när jag fick mitt ägg, jo den 12/5-11 kl 14.00
Tredjemaj: Jag är ganska nervös faktiskt. är mest nervös för hur jag ska hantera smärtan då jag har väldigt låg smärtgräns i vanliga fall. Hoppas allt ska gå bra och att det inte blir några komplikationer. Hur känner du inför din förlossning??
Tredjemaj: Jag har läst båda abascals böcker men vet inte om de hjälpte. ja jag har sagt till bm att jag är lite nervös. Men jag har inte sån förlossningsrädsla som jag behöver hjälp att bearbeta utan mer en nervositet. Men det sägs ju vara bra att va nervös =D
Tredjemaj: Jag har varit ledig sedan 3 december, är mycke glad för det för har ett tungt jobb.
Men ibland är det inte så kul att vara hemma själv när sambon jobbar hela tiden. Men snart är bebis här =D
Najje: Grattis till pojkarna =) Jag gissar på att vi också får en pojk men sambon tror på en tjej, men det lär vi se när bebis kommit =D Skönt att du blev sjukskriven hela gav, det skulle du ha blivit från början tycker jag!
Tredjemaj: Ja det känns ju mest som man kommer få en liten pojk då de är överrepressenterade inom IVF man vad gör det =D
God middag alla =) Nu är det bara 20 dagar kvar tills BF för denna fröken. Vet ni något om förtidig förlossning. Min mamma fick mig och mina syskon ca två veckor för tidigt, är det liksom något ärftligt att jag också kan räkna med det??
Hej alla nyblivna mammor och kommande mammor =D
Jag har ingen orka och dagarna går alldeles för fort så jag har varken orkat ell hunnit följa med i tråden. Säger grattis till alla som precis fått sina skatter!!
Själv har jag 8 dagar till BF och jag börjar känna mig riktigt tung, får knappt sova något på nätterna, dels av halsbrännan och delas för det gör ont här och där och så ska man springa lite på toaletten också! Jag känner ikroppen att det är nära nu men har inte haft några förverkar mer än små sammandragningar som absolut inte gjort ont. Men måste medge att jag är riktigt nervös inför det som komma skall!!!
Har den senaste veckan haft mycke "mensvärk" vet inte om det kan betyda att något är på G ell det endast är växtvärk, men ont har det gjort.
Nu får ursäkta mig men jag orkar inte lässa ikapp alla sider jag missat :/
Klem
Godmorgon tjejer. Idag har jag två dagar till BF :p Ska strax iväg till mvc och titta till så bebis mår bra. Tänk så fort tiden går, kan knappt tro att et är sant. Hoppas bebis vill komma innan veckan är slut, längtar så =D
Ha en underbar dag alla!!
Hoppas ni alla har det bra med era bebisar och ni som är på gång med bebisar. Själv drar jag mig ur tråden.
Hej då!