Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Kan bara se inlägg från den 12 okt, kanske jag som gör fel. Men det är den som står under ?

• strössel

anderska: Vi tjafsar jag och min man med, senast idag och jag var rasande Glad hotade till och med att jag skulle skilja mig. Hoppas det löser sig och att ni blir sams, finns ju blocket och tradera. Ikea ha billiga bebis grejor som skötbord osv.

• strössel

Najje: Det skulle nog vara mig, envis som en åsna Glad

Karmosin: Det hoppas jag med, har ont till och från men inget mer som händer.

Jis: Nej jag kan fortfarande inte se bara det från den 12 okt, ska se om jag kan se från min mans dator.

• strössel

Jis: Grattis till v 34, lyckades med hitta dina fina bilder om jag klickade till höger under oktober Glad

Ego: BF +2 idag och ingen bebis, vi tror den har siktat in sig på min mans födelsedag som är den 28/10 Flört

• strössel

Anderska: Vi har gemensamt konto, jag tycker det är smidigt. Här får vi libero väskan när man föder på bb, vet inte om det är olika beroende på vart man bor i landet.

• strössel

Kelsson: Jag känner bebisen mer och mer är rädd att jag ska få en jättebebis nu Glad såg att jag låg lite över mitten kurvan nu i fredags.

Vickan l: Jag har ju under hela graviditeten känt bebisen rätt så lite, nu känner jag bebisen jättemycket och det syns så tydligt på magen när den rör sig. Är det normalt ? för en som känt bebis lite ? Läste om en tjej som känt bebis lite och sen efter BF supermycket var inne på BF +7 för en koll och då hade bebisen för lite fostervatten. Så nu är man lite nojig över det.

• strössel

Vickan l: Läste precis lite mer om fostervatten och då hittade jag med att bebisen kan röra sig mindre om den har lite fostervatten, då är det säkert ingen fara. Tror inte man ska läsa så mycket så här i slutet Glad då blir man bara orolig. Hur går det för er ? Har ni kommit fram till nåt gulligt namn än ? Vi har ett pojknamn tjejnamn får bestämmas sen om det blir en flicka Flört så svårt med namn. Trodde inte jag skulle ha nåt emot att gå över tiden, men herregud vad tiden går långsamt. Nu vill man bara veta vad det är som döljer sig där inne Glad

• strössel

Från en mycket aktiv bebis så har jag knappt känt den i eftermiddag/kväll orolig som man är så ringde vi och kom precis hem. Livmodertappen var mjuk och det var 1,5 cm kvar på den, läkaren gjorde en gyn undersökning med nåt gele och det gjorde asont. Hade en massa SD under tiden jag låg med ctg, sen kollade han fostervatten och bebisen och allt såg bra ut. Så han sa tålamod så ses vi snart igen Glad

• strössel

Kasa: Ja bebisen kommer när den vill, skönt att veta att allt såg bra ut iallafall. Nu är det bara att vänta Glad

Jis: Den har varit jättelivlig och nu ligger den på ett annat sätt, så dom trodde den hade hittat en bekväm ställning och sparkade mot ryggen nu därav jag kände mindre.

Kelsson: Ja jag får snällt vänta på bebisen, men nåt är iallafall på G fast jag ändå kanske få gå över i 14 dagar men 14 dagar går snabbt med hoppas jag Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011