Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Kan försöka ringa senare förstår inte varför dom inte tar det på allvar när man har så ont, ler när jag läser om chipspåsen Glad hoppas du fick sova lite iallafall.

• strössel

Spets: Jag har en Emmaljunga citykorg och citycross och jag är jättenöjd, vi bor på första våningen och vi har vagnen i lägenheten som han ligger i tex när vi äter i köket och ibland ligger han i den i vardagsrummet i dagsljuset Glad som skulle vara bra enligt bm. Liam älskar att åka vagn Flört

• strössel

Eileen: Bra att du åker in, jag var inne ett par extra gånger i slutet för jag kände mindre de sista veckorna.

Viksan: Vilken fin gravidmage, saknar min nåt otroligt vill vara gravid igen och känna sparkarna Glad

Ego: Har bokat kyrka för Liams dop, men vem ska man välja som fadder ? Tycker det är jättesvårt.

• strössel

Jis: Jag funderade på min syster och min mans bästa kompis men det är svårt Glad jag har ett kompispar som är hur snälla och underbara som helst som jag kan tänka mig.

Min mamma och jag  var ju osams som ni vet, men nu när Liam har kommit så är hon hur snäll som helst och hur gullig som helst mot Liam. Vi var trötta på att alla ringde första veckan och det nämnde jag för mamma, och nu vågar hon inte ringa utan väntar på att vi ska höra av oss. Samtidigt kan man inte förlåta hur hon har betett sig mot mig men det är skönt att se henne ändra på sig för allas skull, man mår så mycket bättre när hon är trevlig.

Aurora: Då är jag inte den enda som fick gå över tiden Flört trodde aldrig liam skulle komma !

• strössel

Karmosin: Vad skönt att det går bra med bebisen, man blir så glad när dom har gått upp Glad

Enya: Grattis till v 15 !

Kelsson: Vad härligt att du snart får vara hemma och vänta på bebisen Flört

Vickan l: Vad duktigt att ha gått upp så mycket på 8 dagar kanonbra, vi ska till bvc i morgon och väga Liam. Jag hoppas han har gått upp som sist men man blir lite nervös när han ska vägas Glad

Aurora: Stora bindor finns på sjukhuset, ifall du vill spara dina tills du kommer hem. Jag fick med mig några hem oxå men jag blödde inte så jättemycket så jag har mina vanliga bindor nu.

• strössel

Karmosin: Vet inte hur många gånger per dygn jag ammar, men var 3 - 4 timme iallafall och två gånger på natten. Men det känns som om jag ammar hela tiden Glad och sen pumpar jag med. Ibland äter han i ca 25 minuter ibland 45 minuter ibland 20 minuter. Bvc sa att jag skulle amma max i 30 minuter att det räcker.

• strössel

Kelsson o Karmosin: Liam vägde 3770 g i måndags och idag vägde han 3905 g bvc var supernöjda och jag blev jätteglad Glad nu väger han mer än när han föddes. Och huvudet växer som det ska det med känns skönt, och Liam kissade ner hela vågen idag igen Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011