Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ja vi har det inte alltid så lätt, dock har inte våra karlar det heller. Tror inte min sambo hade gjort detta om han vetat hur jag skulle bli, även om det var han som velat ha barn mest. Men det han tänker på mest är då att han vill bo hos sin mamma i mora när vi ska dit så han kan dricka öl och slipper köra en mil bort för att bo hos hans syster. Då kontra jag med att jag kommer inte få dricka öl på över 1 och ett halv år, då fatta han ingenting. det var väl ingen uppoffring för mig typ jaja jag skiter i ölen men det var hela hans sätt att bete sig!

• anderska
    Aurora1979 skrev 2011-07-11 19:58:47 följande:
    Jis: tack, ja det är lite extra jobbigt när man är gravid att inte ha sin mamma.... och samma på vårt bröllop. :/

Usch för att flytta som gravid! Får ont i både rygg och mage av att packa, och mitt kontrollbehov och kunskap om min man gör att jag inte låter honom packa en pinal, för då går det garanterat sönder i flytten! Så nu ger jag upp för idag... ska trots allt åka och jobba om ett par timmar oxå. :/
    Försök ta det lugnt nu. Jag vet att det kan vara farligt att lita på sin man när det gäller flytt ;) men du får inte ta ut dig nu. vila nu innan jobbet!!! var rädd om dig!
  • anderska

Godmorgon tjejer. Idag är det nog en bättre dag. Solen skiner och jag tror det får bli en promenad så man kan få i sig lite D-vitaminer =)

Kelsson: Jag hade inte gått till jobbet om jag hade haft diaré!! Lycka till idag =)  

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-07-12 09:45:04 följande:
    Anderska o Jis: Too late Diarén tog slut igår kväll redan, inget i natt o har fått behålla frukost o förmiddagsfika. Känner mig dock konstig i magen som svullen o gör lite ont vid vänstersida (från naveln till vänster mot höfen till). Är också helt slut idag, vad nu det kan bero på.
    UL är kl16 i eftermiddag så lååång väntan

låter som det är tarmarna som spökar. Inget att vara orolig för. Får du mycke ont kontakta VC!!
  • anderska

Ju längre jag gått i min graviditet ju mer spökar mina tarmar. Kelsson: hoppas allt kommer se bra ut!!! Ska själv på UL imorgon och fjärillarna har börjar flyga i magen nu. Som tur är ringde jobbet in mig för ett extra pass ikväll. Känns skönt att ha något annat att tänka på!

• anderska

Grattis Kelsson till en liten tjej. Det där med illamående vet jag inte om de stämmer. Min mamma mådde oförskämt bra med oss alla tre och vi är ett jäng tjejer i syskon skaran!

Jis: Vet hur du känner, förstår din oro. Så tänker jag också inför morgon dagen. Vilken tid ska du iväg?? jag ska göra UL kl elva.  

• anderska

vilken månad kan man se kön då??

• anderska

Då kan dom kanske inte kan se könet imorgon nu när jag är v12.

• anderska

Godmorgon flickor. Inatt har jag varit i Thailand och herjat ;), så det blev allefall inga mardrömmar om bebise :p Någon mer som får ont imagen av att enbart ligga på sidan utan lite täcke instoppat under magen?? Det stramar och gör lite ont, men lägger jag något under eller (ja nu sticker ju inte min mage riktigt ut än) men längs med sidan så gör de inte ont.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011