Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879, härliga nyheter, men jag tänkte nästan det. Hade det varit kromosomändringar ringer dom inom ett par dagar efter testet. Skönt, njut nu :))!!!!
7879, härliga nyheter, men jag tänkte nästan det. Hade det varit kromosomändringar ringer dom inom ett par dagar efter testet. Skönt, njut nu :))!!!!
Kelsson, vilka framsteg för lilltjejen, vad härligt :).
Jodå det går bra här, har dock ingen känsel i ena benets utsida från knät o upp till höften varken när jag står sitter eller ligger längre. Har däremot inte så ont så det funkar. Längtar till tisdag o RUL men e också lite orolig att något ska visa sig vara galet. Kram
massa, vilken jättefin mage :)
7879, kul att få höra hjärtljuden. Måste kännas skönt att gå vidare nu när ni vet att allt är bra !!
Vi var på RUL imorse. Allt var toppen o vi fick åtta bilder på underverket som visade sig vara en liten Ludde. Vi e superglada o han kommer va exakt året under syrrans lilla pojke :))
Kelsson, tack vännen. Trodde det också men måste ku nojja lite. Har inte känt så mycket o fick veta att moderkakan ligger i framkant så då kan det dröjanlite längre. Mannen ska beställa ett stetoskop så vi kan lyssna på hjärtljud, snacka om att man vill ha kontroll haha
Tack tjejor för alla grattis :)
Kelsson, imorse hittade Ludde ny ställning o sparkade långt ner i magen o jag kan säga att det både känns o syns. Stod i badrummet o torkade händerna när han började sparka o jag såg att magen åkte in o ut, häftigt :)
Mariza, har knappt känt något innan men vet att det kan vara dagar mellan vad man känner i andra trimestern. Beror helt på hur dom ligger. Är Angelsound bra ??
Massa, hoppas blodtrycket rättar till sig o att bebis väljer att komma snart!!
MissCat, jobbigt med illamåendet, hoppas det snart lättar.
7879, åhh vilken fin liten mage du har. Snart får du se bebis också härligt :)
MissCat, förstår hur du tänker med din rädsla inför snitt. Jag är också galet rädd för operationer. Min vännina snittades för ett par veckor sen så jag fick alla detaljer från henne. Hon sa också att det gick väldigt snabbt att få ut bebis o det som tog tid var när dom sydde ihop efteråt. Hon kände inte något när dom plockade ut bebis o efteråt när hon syddes var hon så fokuserad på sin lilla flicka att det bara var det som gällde. Tror det värsta med snitt är att det kan göra ont efteråt i såret, men då kan man be att få morfin. Bedövning o kateter kändes inte direkt så det behöver du nog inte vara orolig för. Kram !
Luella, har också låg smärttröskel o det är efteråt jag är mest orolig för. Är också lite rädd för att svimma vilket jag höll på att göra flera gånger efter en titthålskirurgi (endometrios) enbart pga av att jag tyckte såren var otäcka. Jag är en riktig mespropp. MEN jag föredrar ändå snitt :)
7878, toppen att allt var fint på RUL idag. Visst är det underbart och spännande att få se vad som händer där inne. Man vill liksom inte att det ska ta slut när man väl får kika in :)
Åhhh vad spännande :))