• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • fair
    fair - sista mens 6/4-11, BF 12/1 2012, 2:a barnet
  • fair

Välkommen båda två! Klart du får vara med niini trots att du inte skrivit i tidigare tråden! Skriv in dig på listan :)

• fair

Jag är i vecka 4+1 så väldigt tidigt ;P

Okej, vad spännande! Gör du KUB av någon speciell anledning? Tänkte eftersom du är så ung?

• fair

Okej, hade nästan också velat det :)
    Men får se om jag bokar privat UL i v. 8- 9. Gjorde det förra gången också.
    Håller fullständigt med dig, sörjer så hemskt dem som fått reda på att de fått MA när de gör UL i v.18...

• fair

Okej. Men hur fungerar KUB? Gör man det bara för att kolla kromosomfel eller kan man göra det som en "täckmantel" för att får göra ett tidigt UL? Missförstå mig inte! Menar bara att de flesta BM inte brukar låta en  göra tidiga ultraljud men däermot brukar de erbjuda KUB. Jag hade gärna gjort det för att få se att allt är bra med bebisen, men jag skulle egentligen inte vilja veta om bebisen hade DW eller ej.

Hon blir snart 1,5år. :)

• fair

Vet inte alls vad det kostar, har inte ens tagit reda på det :P
    Ett privat UL kostar (åtminstone på ett ställe, har aldrig jämfört) 700kr.
    Rätt dyrt egentligen men ganska värt om man är orolig!

• fair

Grattis maajsi och johanna8911!! Kul med fler som plussat :) Leia: jag går efter familjelivs kalender och har en menscykel på 30 dagar. Så därför ligger jag två dagar efter dig :)

• fair

Leia: Ja, det kan ju bero på det. Vet inte exakt när jag hade äl, så jag tog 14 som standard.

Niini: Tror inte du behöver oroa dig, men fårstår så klart att du är rädd. Men jag håller alla tummar och tår för dig! Uppdatera när du varit där! KRAM

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)