89:or som är gravida! :)
Vi vill också ha tre barn, även om denna graviditet varit riktigt tung. Men det blir nog en sladdis med 3-5år mellan.
Vi vill också ha tre barn, även om denna graviditet varit riktigt tung. Men det blir nog en sladdis med 3-5år mellan.
Välkomna ni som är nya!! :) Maajsi: du undrade vad man skulle hitta på om det skulle vara ca 5år mellan barnen. Jag har faktiskt ingen plan. Vill hitta ett jobb jag trivs med och som Jaguar någorlunda bra tider. Men behöver ju inte söka förrän kommande bebisen är kring året. Ska njuta av våra två barn och låta dem växa till sig innan vi skaffar trean. Vill gärna att yngsta ska ha slutat med blöjor också.
Maajsi: ja, det känns som att det skulle vara skönt. Thilde är ju inte torr så denna håg blir det "dubbelt" med blöjor. Men till trean så :) känner mig inte alls sugen på att plugga som det är nu, men man vet ju aldrig. Fast helst vill jag såklart jobba.
Har spenderat natten på förlossningen. Fick värkar vid 22 och det var ca 5 - 6min mellan. Åkte in och tappen var 1,5cm lång och 2cm öppen. Badade och fick pamol men värkarna fortsatte. Sen helt plötsligt var dem som bortblåsta och vi blev hemskickade. Sov ingenting inatt, dock några timmar under morgonen. Hur ska man kunna veta vad som är äkta vara??
Här är det då hellugnt, ingen bebis ännu och lär nog inte bli än på nån vecka heller...
Fina namn Leia :)
Leia: nej vi har inte bestämt än, får göra det när vi sett henne! :)
Madde01: jo vi har två namn, Edith och Stella som vi står och väge mellan, men vilket av dem det blir får vi se då hon är född. :)
Madde01: tack! :) Meja är jättefint!!