• Maajsi

89:or som är gravida! :)

Madde01 skrev 2012-01-25 20:19:27 följande:
    Maajsi- Förstår dig verkligen, har ni bestämt er för hur ni ska göra nu då?

Fair- Jätte fin förlossningsberättelse, och vad SNABBT det fick Hur snabbt gick första förlossningen, vill också ha en snabb förlossning denna gången... Nu längtar man verkligen
    Haha, hm. Om jag ändå kunde svara på det. Jag blev ärligt talat ledsen för någon dag sedan när sambon inte ville mysa. För det var typ sista dagen. Jag känner att ju längre tid man väntar desto längre tid kommer det att ta. Men så igår så hade jag ännu mer flytningar än normalt och ja, det blev lite mys. Vet inte om vi hann. Vet inte heller vad han tycker. Men jag gav honom en varning och sa "du vet ju att det kan bli ett barn nu." och han verkade inte ha några problem. Så antar att det blir en liten chansning på om det tagit sig. Annars lär jag vänta tills proverna.
  • Maajsi

Åh, jag är som en hök på tradera nu. Har hittat en jätte söt födelsetavla som jag budat på. Det är digitalt tryckeri så man kan själv välja vad som ska stå. Tänkte att det skulle fungera ungefär som en doptavla när små bebisar döps, fast för lillen då.  Då får man en minnestavla för honom också :) Hoppas man får den.

• Maajsi
    Madde01 skrev 2012-01-27 15:11:25 följande:
    Hoppas verkligen för din/eran skull att det blir en liten bebis det skulle vara så himlans kul. Men det var i Februari du skulle ta proverna?

Låter som en super fin tavla, när är bud tiden över då?    
    jo, precis :) hoppas jag också. Det är i slutet av februari vi ska ta proverna så det stämmer.

JAG VANN DEN :) jag kan fixa en bild på den sen när den kommer.
  • Maajsi

Okej, nu blir jag nästan nervös. Ska ha mensen idag men den har inte kommit ännu. Vet inte riktigt om jag ska hoppas på att mensen ska komma eller inte. På ett sätt hade det nästan varit bättre om man inte är gravid och å andra sidan skulle det vara skitskoj om det nu går denna gång.

• Maajsi

Ja, jag har alltid e 30 dagars cykel. Jag ska testa imorgon om inte mensen har kommit. Har inga känningar av mens som jag brukar ha men däremot illamående.

• Maajsi

Alltså, jag vet inte riktigt vad stickan visade. Vid första anblick ser det väldigt negativt ut men när jag skulle slänga stiickan så kom den i en vinkel där det syntes ett  väldigt svagt streck. Vet inte om det är giltigt. Men mensen har då inte kommit idag heller. Tänkte avvakta några dagar. Är det någon av er som har något slags program där man kan göra om bilder? tänkte ifall man kan se något då. Annars skickar jag bilden till det där forumet där dom gör sånt.

• Maajsi

Svagt + på rfsu men minus på cb :S är jag gravid eller inte? blir förvirrad. Är rfsu känsligare än cb eller?

• Maajsi

jo det såklart. Men jag skulle ju ha mensen i måndags och jag har alltid fått tydliga + vid bim när jag varit gravid. Men jag får väl avvakta några dagar.

• Maajsi

Inget + och ingen mens :S var det bara ett spökstreck kanske? men om så är fallet, vart tusan är min mens?

• Maajsi
    Madde01 skrev 2012-02-10 16:31:42 följande:
    Något plus? Nu fattar jag noll Vad menar du? Jag som är lite trög kanske..

Maajsi- Men kan det inte vara så att det visar negativt för att det är så tidigt? Vet att en bekant till mig testade sig typ 3dagar med försenad mens och det visade negativt och sedan 2veckor senare testade hon positivt. Eller har du plussat så tidigt gångerna innan?
    Jag har alltid plussat vid bim förut så :) tycker det är konstigt om det där ett spökstreck. Strecket e ju så tjockt som det ska vara och dessutom på rätt ställe. Bara det att det enbart syns när det är ljust eftersom det är så svagt. Har aldrig fått spökstreck förut. Mensen har fortfarande inte kommit. Men kan ju vara så att den kanske hoppar en vecka eftersom jag fick missfall förra månaden. Ska avvakta tills tisdag nästa vecka. Då är mensen en vecka sen. Har den inte kommit då så ska jag testa igen.
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)