-
Åh nej, ska hålla tummarna! Det behöver ju inte vara så. Jag hade flera blödningar under min första graviditet och allting gick bra. Tänker på dig.Maajsi skrev 2012-01-07 18:08:31 följande:Jag ger upp nu. Ska in på akutmottagningen. Har kommit lite blod på pappret. Det är säkert ett missfall. Så typsikt att allt bara ska gå emot en...
-
okej, men vi får hoppas på att det inte är det! Som sagt, man kan ha blödningar, jag vet av en tjej som blött floder hela graviditeten igenom! Men bebisen mådde bra och allt ordnade sig. Kan ju bara vara nån liten blödning utan särskild anledning. Jag hade blödningar fram till vecka 15 med Thilde.
-
Okej. Men vilken vecka har du beräknat själv att du är i ? Jag har inte riktigt hängt med.. Håller i alla fall tummarna och hoppas på det bästa!!!!
-
Maajsi: så tråkigt, beklagar verkligen! Hoppas att ni får den hjälp som ni behöver nu!!!
-
Åh så kul, fan så avis jag blir!! Min bebis har plågat mig hela natten, hon har ändrat position och det har gjort så grymt ont. Nu har hon som tur är "lagt till sig" så nu är det lugnt igen. Men nog märks det att det börjar vara platsbrist därinne. Stort lycka till nu! Håll oss uppdaterade :)
-
Okej, så tråkigt. Jag hade värkar i ca 1 timme inatt som gjorde ont, men de gav sig.... Så irriterande!
-
Känner mig lite orolig för att hon ska bli för stor. Hade problem att få ut Thilde och hon var rätt liten 3145g. Ska inte på nån nu kontroll hos bm förrän om två veckor heller, känner mig inte alls trygg som det är nu..
-
Ja absolut!!!
-
Min slempropp började släppa för 4 veckor sen och det har varit allt från bara slemmigare flytningar till rosa till bruna och till små klumpar. Tror tyvärr det inte spelar så stor roll på mig hur mycket som släpper eller färg :/
-
Förra gången fick jag en rosa, slemmig flytning och strax därpå både värkar och vattenavgång. 1,5 dygn senare bar hon ute. Du tror jag blev besviken när det kom en exakt likadan flytning och inget hände?? Det är 4 veckor sen :/