• fair

89:or som är gravida! :)

Första kom i vecka 38+6 så det känns verkligen som att jag går på övertid nu :P BF idag och har inga känningar alls...

• fair

Leia: usch så avundsjuk jag är!! Så himla roligt för dig!! :)

• fair

Mitt vatten gick helt plötsligt 21.50 och nu åker vi in. Bor 5 mil från fl och det är hemskt före ikväll. Vill vara säker på att hinna in. Har värkar men ej regelbundna.

• fair

Tack :) en uppdatering: var öppen 3 cm och tappen 1,5cm lång när vi kom in vid 23(?) och la mig i badet. Kollade på nytt vid 02.20 och fortfarande samma men tappen kortare. Har ätit nu och kopplat på värkdropp. Tagit mina första andetag lustgas också och det verkar funka. Blir spännande att se hur det artar sig.

• fair

04.31 föddes Stella. 3635g och 51cm lång. Allt gick jättebra! Vi blir kvar på bb till i morgon då jag har för högt blodtryck.

• fair

Jag vågar inte ens sätta mig vid datorn, kommer nog inte ha tiden alls. Men sitter mycket med iphonen istället men då läser jag mest :) allt har gått bra hittills. Måste såklart vakta Stella från storasyster så hon inte är för hårdhänt. Men Thilde är toppen med lillasyster, hon är så go med henne :)

• fair
    Madde01 skrev 2012-01-25 20:19:27 följande:
    Maajsi- Förstår dig verkligen, har ni bestämt er för hur ni ska göra nu då? Fair- Jätte fin förlossningsberättelse, och vad SNABBT det fick Hur snabbt gick första förlossningen, vill också ha en snabb förlossning denna gången... Nu längtar man verkligen

Vi blev jätte förvånade över hur snabbt det gick! Med Thilde började det sippra vatten kl 03 16/11 och efter en stund fick jag småvärkar. Kl 19.14 17/11 föddes hon, så den förlossningen tog typ 1,5 dygn.
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)