• Maajsi

89:or som är gravida! :)

Vilken sötnos! Grattis än en gång!

Själv har jag bokat ett tidigt VUL nu och fått tid den 2/4. Hoppas nu att allt ser ut som det ska då.

• Maajsi

Tack sara :) Än så länge håller pyret sig kvar. Längtar såå tills den 2a :D

• Maajsi

Vad skönt att han börjar bli bättre iaf :) Hoppas han blir helt bra snart!
    Inga bebisar som tittat ut ännu?
    Har för mig det var många som skulle ha i mars.

• Maajsi

Hej! Välkommen! Det är väl flera som väntar snart men själv är jag i v. 5+3 idag :) Då är vi lika långt gångna. Kul med en till som är alldeles i början :)

• Maajsi
    Aalt0 skrev 2012-03-24 10:30:16 följande:
    Oj, vad kul att vi är exakt lika gångna Glad
    Väntar mitt första! Har nog inte helt förstått det ännu men när magen växer så sjunker det nog in Glad 
    Okej, väntar mitt tredje :) Har en dotter sen tidigare och en änglason. Hoppas så att det går vägen denna gång. Ja, det sjunker in tids nog. När jag väntade dottern så kändes det jätte konstigt. Förstod inte alls att jag var gravid. Det var så svårt att smälta in. Kommer ihåg när hon föddes och de la henne på min mage. Jag blev så paff över att det låg en liten bebis där. Undrade om det verkligen var mitt barn för det var så svårt att förstå att detta underverk hade legat i 9 månader i magen och att det var min dotter.
  • Maajsi
    fair skrev 2012-03-21 22:49:15 följande:
    Här hos oss rullar allt på, men det är klart stressigare än vad jag hade föreställt mig, men även ännu mer underbart! Det gäller att pussla och planera med två små :)
    Oj så underbart. :) Längtar så.
    Kan förstå att det är stressigt. Var nog mycket med en. :P
    Ingen avundsjuka som förekommer då? Man är ju så himla nervös över hur lillan ska reagera. Men tror det kommer gå bra. Speciellt efter det som hände med lillen. Hon är ju så ledsen över det. Hon lär det nog bli extra glad när det (om det) kommer hem en levande bebis :)
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)