• fair

89:or som är gravida! :)

Grattis!!!

• fair

Usch vilken otur, stackars Leon! Hur länge måste han ha gips? Krya på honom!

• fair

Här hos oss rullar allt på, men det är klart stressigare än vad jag hade föreställt mig, men även ännu mer underbart! Det gäller att pussla och planera med två små :)

• fair

Jag glömde att svara :P Thilde har aldrig visat någon avundsjuka, men däremot pockar hon mycket mer på uppmärksamhet ön tidigare. Jag förstår, det måste ju ha varit jätte tungt att måsta säga att det inte kommer någon bebis. Jag ska hålla alla tummar och tår för att det ska gå bra denna gång!

• fair

Skönt att höra att bebisen mår bra, men usch vad tungt när inte allt står rätt till, eller hur man ska säga. Jag håller alla tummar för dig! Lycka till i morgon!!!

• fair

Gud så tråkigt, jag förstår att det är jättejobbigt men kan inte ens föreställa mig vilken oro du bär på. Så skönt att ni fått ett datum, hoppas att han ökar på nytt igen så han kommer på en bättre procent. När har du nästa kontroll? Jag håller tummar och tår för er!

• fair

Skönt att det gick vägen. Ska du föda i säte? Härligt att det snart är dags!!

• fair

Gärna för mig, maajsi! Dock kan jag inte fixa en nu, sitter vid mobilen =/

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)