89:or som är gravida! :)
NAMN : VET EJ xD
Kom i vecka 39+1. Hade annars planerat snitt den 14 juni men han bestämde själv när han vill ut.
YES! nu är sista betyget i omvårdnadsutbildningen satt :) jag är så stolt över mig själv. Nu ska jag bara jobba så länge som möjligt och njuta av graviditeten! :D
nu har jag bokat tid för RUL :) ska dit den 12/8 så en månad kvar! längtar så enormt mycket. Hatar att vara i denna sk spökperiod. Man känner sig inte ett dugg gravid..
idag har vi varit på RUL :) Allt såg finfint ut. Man blev så tårögd efter att ha varit så orolig över att det skulle vara tomt i magen. Troligtvis blir det en pojke! Jag har dessutom varit hos sjukgymnasten idag och fått konstaterat att jag har besvär med foglossning :/ har fått ett sånt där stödbälte. Hoppas det hjälper. Gör så himla ont.
Och jag har nytt bf, den 15e januari.
Har ni börjat fundera på namn ännu?Jag håller på för fullt men hade tyvärr mest flicknamn och enligt ultra är det en liten pojke. Jag har så svårt att komma på pojknamn. Jag har faktiskt funderar på Tristan och Ossian men min sambo dissar dom totalt. :/ så frustrerande! Tur att det finns gott om tid än så länge.
Hm, jag är orolig! Jag har knappt känt någon spark de senaste dagarna. Borde man känna sparkar den här tiden ifall han sparkar inåt ist för utåt? var så längesen man väntade tindra så har glömt bort :p är så orolig.
Jo jag har varit upp nu :( är så ledsen. ska in på förlossningen imorrn. Han klarade sig inte.. känns så tungt. skriver mer sen.. allt känns så jobbigt just nu. Det var inte det här man hade tänkt sig. Skulle vara i v. 26 + 2 men han har troligtvis dött för några dagar sedan..
den 14:e oktober kl. 02.39 föddes världens finaste sovande ängel.
kom hem idag för att få en liten paus från sjukhuset. Imorgon ska vi in igen och ha namngivning. Det har varit jätte jobbigt. Känns fortfarande tungt. Allt är en enda röra uppe i skallen, men jag tackar för alla värmande ord. Jag kommer fortfarande skriva här eftersom han ändå är min son. Behöver all stöd man kan få. Vill så gärna följa er också. Hoppas det går bra.