89:or som är gravida! :)
Jag skrev i en annan tråd, då jag kände mig lite orolig idag.
Jaha, då är det begravning imorgon.. känns väl sisådär. Men man får vara positiv och tänka att vi nu gjort det bästa vi kan och kommer kunna göra för vår lille prins. Inte nog med det så har min kropp satt igång igen. fick mensen idag. Känns skönt att slippa strul men samtidigt tråkigt eftersom man nu blev ännu mer påmind om att lillen inte finns kvar i magen längre. Gubben säger att han vill försöka igen så fort det går, dvs vid äl som kommer nu snart. Jag är bara så orolig över att det ska verka vara för bråttom. Jag vet inte riktigt. Vill ju hemskt gärna ha ett barn, som lever såklart. Men är så himla osäker. Mycket tankar man har just nu,
Nu ska jag å titta till lokalen där vi ska ha minnesstund. Jag var och hämtade nycklarna tidigare idag. Det kommer att bli himla jobbigt men man får göra det bästa av situationen.
Oj (haha, det är väl allt jag kan säga), jag är gravid igen Trodde verkligen inte att det skulle gå så här fort. Hade inte ens samlag vid äl (enligt mina egna uträkningar). Men tji fick jag för de.
Ja, det kan verkligen säga Men är bara så förvånad. Trodde det skulle bli till nästa år åtminstone. Det är därför vi inte riktigt har försökt ännu. Men det behövdes inte :) jag är lika glad för det.
Tack så hemskt mycket :)
Stort grattis Maajsi! All lycka till er nu och hoppas allt går vägen den här gången! :)