• fair

89:or som är gravida! :)

På tal om magsmärtor. Vi är.på semester i sthlm (bor ju egentligen i Umeå) och jag fick söka gynakuten igår morse pga magsmärtor. Var dock iinte bebisen, h*n mådde bra och sprattlade en massa. For och fick på stan efteråt och hade fortfarande sporting i magen. Fick söka akut igen på kvällen och troligen har jag dragit på mig en magbakterie... Usch sån magont jag haft!!! Tur vi är på väg hem till lugnet....

• fair

Hej allihopa! Hur mår vi egentligen? Tråden är så tyst... Min mage har fortfarande inte börjat synas ännu, inte ens då jag ligger ner. Lite trist men jag vet att den kommer så småningom. Är ju nu inne i en riktig spökperiod och längtar enormt till jag får känna bebis rörelser. Vet ju att den lilla levde och mådde prima för en vecka sen och magsjuka/magbakterie borde ju inte kunna påverka. Tror jag. Hoppas att ni andra har det bra också!

• fair

Nån mer än jag som gråter lätt? Jag kan grina för minsta lilla :P jag måste nog köpa en vattenfast mascara...

• fair

Det där ned namn är ju superkul! Jag gillade Esther och Elina men sambon dissade det totalt. Men nu har vi preliminärt sagt Edith. Det passar väl ganska bra med Thilde. Eller?? Tycker det är kul med ett gammalt namn :)

• fair

Mina fogar håller på att ta kål på mig sen tre dar tillbaka.... Hoppas verkligen det ska vända!! Ang. namn. Ralf, Knut, Ture, Simon, Nike, Isak, Oskar :P hoppas nåt är till hjälp :) Så du gillade Edith, viplanerar09?? Kul isf!!

• fair

Viplanerar09: vilka fina namn!! Nja, det är snarare värre i fogarna idag, men som tur är har det varit ganska lugnt med sd idag. Hoppas det ska hålla i sig.

• fair

Hhej hej! Håller med om att det är trist att bara ni två skriver! Jag har som tappat stinget då det är ganska dött i tråden, bortsett från det ni skriver såklart! Ni har en sån bra konversation och det är intressant att läsa men svårare att komma på nåt att skriva :P men ni gör det bra :D Med mig är det ganska bra, har haft tre väldigt bra dagar, men väntar som bara på att foglossningen och sd ska öka igen :/ hoppas dock jag ska slippa ett tag till!

• fair

;) gullig du är! Nej, det såg jag inte. Måste ha missat det!!! Ska fundera ut vad jag känner att jag måste ha. Lite jobbigt så här mitt i natten, men jag ska fundera på det! Kram

• fair

Har funderat och funderat på vad jag inte ville vara utan under bebistiden men kommer inte ihåg så mycket.

Men babybadet var ju väldigt bra, babygymmet likaså.
    Sen vill man ju inte vara utan kamera eller vagnen! Kan inte rikigt komma på något som var jätteviktigt.. Kanske kommer på senare :P

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)