viplanerar09 skrev 2011-09-21 22:35:29 följande:
Fair: tack :) och desamma till era namnval :) haha nu har ni ju kollat på UL att det "är" en flicka men jag vet inte varför men min magkänsla säger att det är en liten prins ;) menar inget illa för huvudsaken är att det kommer en frisk och välmående bebis:)
Hur går det för dig? Har du fått något svar från FK om sjukskrivningen och graviditetspenningen?
Jag har också lite sån känsla, att vi blivit "lurade" eller hur man ska säga :P Men OM det skulle bli en pojke så gör ju inte det något alls, han blir lika älskad! Fast nog är det en liten Edith, det är så självklart på något sätt :D
Ang. sjukskrivning har jag fått svar, men inte gp. Är riktigt orolig för att de ska ha slarvat bort det för jag pratade med min personliga handläggare i måndags? och han sa att det inte kommit in ännu, men att systemet är väldigt segt ibland..... Får hoppas det också blir godkänt! Har ringt VC idag för att be om förlängd sjukskrivning, får se vad som sägs! De skulle ringa efter 16.
minjalin skrev 2011-09-22 10:42:16 följande:
Edith passar jättebra ihop med Thilde :)
Tack! Jag gillade ju först Esther, men min sambo hatar det namnet och jag diskuterade det med en väninna och då sa hon haft både en Ester och en Edit på sitt gamla jobb. Då fastnade jag direkt, hade aldrig haft en tanke på det namnet innan. Men som sagt, nu är jag fast!