• Madde01

89:or som är gravida! :)

minjalin skrev 2012-01-10 21:22:49 följande:
    Har värkar igen. Får se om det blir nåt denna gången. Ja det blir det nog
    Så spännande
    Håll oss uppdaterade nu ...
  • Madde01
    Maajsi- Hoppas ni kan få något slags svar och hjälp på traven. Det tycker jag verkligen. När var det du skulle dit sa du? *Senil som man är*

Leia & Fair- Hoppas det drar igång rejält för er båda snart Leia du födde väl sonen på BF? Då kanske denna också kommer på BF? Fair hur var det med din första?
  • Madde01
    Maajsi skrev 2012-01-11 17:36:09 följande:
    I slutet av februari kommer vi få en tid. :)
    Ja men vad skönt hoppas det kommer gå toppen..

Leia har vart oaktiv i dag Hoppas hoppas hoppas det kommit bebis nu 'håller tummarna*
  • Madde01
    fair skrev 2012-01-12 17:34:36 följande:
    Första kom i vecka 38+6 så det känns verkligen som att jag går på övertid nu :P BF idag och har inga känningar alls...
    Okej, så du känner redan att du går på övertid då hehe.. Oh, idag hoppas det kommer igång i natt då. Brukar ju vara så att det börjar på nätterna. Så håller mina tummar för dig med
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 18:14:38 följande:
    Nä inget här. Men den får gärna komma nu för ett barn spydde på dagis idag så nu väntar jag bara på att vi ska få det
    Vad besviken jag blev nu när du skrev hahah, hade verkligen hoppats du var på förlossningen. Så inge illa menat..
    Men usch, HOPPAS HOPPAS HOPPAS ni slipper magsjukan nu. Så du inte blir det mitt i allt alltså. Fy tusan..
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:20:07 följande:
    Hehe, det är lugnt ;) Jag siktar på fredan den 13:e nu ;) Ja usch, det är det sista vi vill ha nu!!!!
    hahaha, ja men se där Det var det ju i morgon ka, självklart ska du satsa på det .. Har du fortfarande värkar till o från eller?
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:30:24 följande:
    Ja, men sen har jag ju konstant värk i korsryggen så det är svårt att känna så tydligt. Börjar fundera på om det är foglossning som har börjat kännas i ryggen eller nåt. Har i alla fall haft lite brunaktiga flytningar idag och har väldigt starka sammandragningar så det känns som att magen ska sugas in i kroppen typ. Den blir verkligen stenhård och får jätteroligt form. Så det är bara att hålla tummarna, men börjar kännas lite hopplöst >.<
    Då får vi verkligen hoppas de är nära nu
    Jag tror du får en liten tjeja till helgen i stället nu då... för igår blidde de ju ingen bebis
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 19:40:50 följande:
    jag tror jag får en liten pojke jag, men när den kommer har jag ingen aning om xD
    Ja, de ommer jag minsann ihåg att du tror Som jag ..
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-12 22:54:03 följande:
    Kom lite slem med blodstrimmor i förut och tror jag har lite värkar så vi får se om det händer nåt under natten. Mina föräldrar tyckte i alla fall det var lika bra att komma hit och sova över för säkerhets skull även om jag sa att det inte alls behöver betyda nåt men känns skönt att ha dom här i natt om det händer nåt :) Nu ska jag försöka sova en stund så får vi se om jag får sova eller hur det går :)
    hejaheja Fredagen den 13e nu vill ni ha bebis

Här hemma har man en riktigt vild bebis i magen, som sparkar hela tiden .. Får se hur det blir när den kommer ut Ska bli så spännande, längtar så mycket..
  • Madde01
    minjalin skrev 2012-01-13 14:34:48 följande:
    Jag verkar läcka fostervatten så hon ville inte känna hur öppen jag var. Hon trodde jag är på förlossningen innan i morgon bitti men annars ska jag ringa in i morn så kan jag eventuellt få bli igångsatt.
    men vad härligt
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)