Sweet Twinmom skrev 2012-02-06 10:25:08 följande:
Ska bli väldigt spännande att få två små småttingar faktiskt :) mycket att älska!
Jag har bf 22 mars, men vi alla satsar på denna månad. Brukar vara en månad för tidigt.
Hur går det för er alla?
Har ni en jobbig eller ganska bra graviditet än så länge?
Förstår det
Mysigt!!
Har bf 28 Mars jag
För mig går det bra, nu mår jag faktiskt bra under graviditeten. Så det är skönt
Hur mår du då?
minjalin skrev 2012-02-06 14:47:21 följande:
Ja det blir nog full fart
härligt att din är aktiv! Lättare att slappna av då. Elias var också aktiv redan i magen
men det är härligt
Jo men det är ju det.. Men det jobbiga är ju att det kommer just när man ska slappa i soffan
haha..
har massor med sammandragningar också, det är mindre kul
Maajsi skrev 2012-02-06 10:36:34 följande:
Okej, nu blir jag nästan nervös. Ska ha mensen idag men den har inte kommit ännu. Vet inte riktigt om jag ska hoppas på att mensen ska komma eller inte. På ett sätt hade det nästan varit bättre om man inte är gravid och å andra sidan skulle det vara skitskoj om det nu går denna gång.
Oj, vad spännande
Brukar du ha väldigt regelbunden mens eller? Hoppas för din skull.
Fair- Jag kan inte citera ditt heller
Jobbigt om det skulle vara kolik
Ja, ibland ska man verkligen vara tacksam att man är två. Brukar också tänka på dom som är ensamma ibland . Måste vara tufft. Ja jag börjar bli lite orolig ju närmare man kommer bf hur det ska bli med 2 barn så tätt. Men som många andra har sagt att det blir lättare när dom blir lite större, dom har så mycket mera nytta av varandra då. Och allt är mycket enklare har jag fått höra. Känns bra iaf att dom blir ev födda samma månad, ärva kläder o sådär
Sonen har ju väldigt neutrala ute kläder, så det är skönt. Men med tanke på att han är så liten får vi se hur det blir
Får hoppas man får en liten bebis till .. hehe