• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 21:44:16 följande:
    Har han gjort någon skiva? 
    Nej inte ännu, men det kommer hoppas jag, han är så otroligt duktig. Vi växte upp ihop i ghetto gårdsten
  • HäckHäxan
    Kimona skrev 2011-05-25 21:48:35 följande:
    Jag tänker överleva den 21/10 2011 också :P
    Helt rätt.... egentligen borde man fira den undergångens överledvnad med årets sista utegrillfest
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 21:45:42 följande:
    Jag lyssnar inte på samma musik Skäms
    ahhah de gör inte jag heller. Så ge oss några av dina favoriter då???
  • raggarprinsessan
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 21:49:22 följande:
    Lade ju ut den för att den liksom trodde jag alla hört någon gång Obestämd
    har hört den men lyssna på min drängarnalänk då förstår ni vad jag är för en typ av dam
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
  • Loriyana

Jag förstår inte varför ni är så glada? Jordens undergång börjar ju med att alla troende far upp till himlen och endast de otäcka syndarna är kvar på jorden...och SEN kommer jordbävningar och annat. Så detta måste ju då betyda att VI är de otäcka syndarna som inte fått sig en plats i himmelriket. Snart kommer vulkanen och tar oss.

• Marcus01
    Kimona skrev 2011-05-25 21:48:35 följande:
    Jag tänker överleva den 21/10 2011 också :P
    Vi med!! Skål 
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:51:15 följande:
    har hört den men lyssna på min drängarnalänk då förstår ni vad jag är för en typ av dam
    Det har jag redan klurat ut... Egentligen borde du nog passa bra ihop med lammköttet som raggat på mig i några år.... OCH han är ju helt klart mer i din ålder än min... OCH så rar, precis som du
  • raggarprinsessan
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 21:53:33 följande:
    Det har jag redan klurat ut... Egentligen borde du nog passa bra ihop med lammköttet som raggat på mig i några år.... OCH han är ju helt klart mer i din ålder än min... OCH så rar, precis som du
    hur har du lurat ut det *tell me*
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
  • HäckHäxan
    Loriyana skrev 2011-05-25 21:52:30 följande:
    Jag förstår inte varför ni är så glada? Jordens undergång börjar ju med att alla troende far upp till himlen och endast de otäcka syndarna är kvar på jorden...och SEN kommer jordbävningar och annat. Så detta måste ju då betyda att VI är de otäcka syndarna som inte fått sig en plats i himmelriket. Snart kommer vulkanen och tar oss.
    Jao, fast nu har ju han siaren ändrat sig angående datumet.. så om vi ändå skall gå helvete hej den 21 oktober så kan vi ju iaf ha trevligt medans vi väntar. Tänk sen att vi faktiskt får svensk sommar som vår sista tid på jorden, det kan iaf jag leva med

Skål Skål och välkommen till hajk (fast annorlunda)
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011