• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:39:51 följande:
    Oj vad roligt!!! Självklart ska du på date!!! Jag hoppas att denne kille är perfekt match! Skulle vara roligt att höra hur det har gått efteråt!! 

Det är nog han som behöver mod, inte du. Du är modig tjej du!!! Men för säkerhets skull, skickar över mod till dig! Ta emot!! Skrattande 
    hehe jag frågade henne om hon skämtade, Sen hur gammal hennes vän var och om han hade humor. Fick svaret att han är 26 och hsde jävlig mkt humor, så de känns ju som om man iaf kan ha en rolig kväll och få skratta.

Blev lite rädd att hon skulle skicka mig på nån date med nån grabb på 21 typ, då hon själv enligt profilen är 24 Så nu hoppas jag hon svarar till imorgon så kanske man styra upp en kväll i gbg i helgen Det var länge sen.

Tack, mer mod mer mod, dock inget övermod, det betackar jag mig för... Gahhh jag vet inte hur man har en dejt, har aldrig haft någon sån där regelrätt dejt  Obestämd
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:41:45 följande:
    skickar över allt mitt mod <3
    Tack, för att du hjälper till att fylla mig. Jag kan lätt behöva det, man blir fegare med åldern tycker jag  Rynkar på näsan
  • Marcus01
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 22:53:08 följande:
    hehe jag frågade henne om hon skämtade, Sen hur gammal hennes vän var och om han hade humor. Fick svaret att han är 26 och hsde jävlig mkt humor, så de känns ju som om man iaf kan ha en rolig kväll och få skratta.

Blev lite rädd att hon skulle skicka mig på nån date med nån grabb på 21 typ, då hon själv enligt profilen är 24 Så nu hoppas jag hon svarar till imorgon så kanske man styra upp en kväll i gbg i helgen Det var länge sen.

Tack, mer mod mer mod, dock inget övermod, det betackar jag mig för... Gahhh jag vet inte hur man har en dejt, har aldrig haft någon sån där regelrätt dejt  Obestämd
    Ta med dig din sköna attityd och din humor, så kommer både du och han ha en jättetrevlig date! Flört

Hur ska ni göra? Ska ni träffas på restaurang, café, bar? Det här tycker jag kommer bli hur spännande som helst! Skrattande 
  • Jennifer 060828

MMM och jag är singel sen 2 timmar tillbaka

Men va fan man ska inte deppa sägs det, livet går vidare. 

• Marcus01
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:00:03 följande:

Oj, tråkigt att höra... Rynkar på näsan 
  • Marcus01

Dags att logga ut.... ha en fortsatt trevlig kväll!  Skål

• Jennifer 060828
    Marcus01 skrev 2011-05-25 23:15:48 följande:
    Dags att logga ut.... ha en fortsatt trevlig kväll!  Skål
    Tack detsamma
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-25 23:00:03 följande:

Men usch, beklagar verkligen, förstår om det känns bajs just nu.

*kramar om* Hjärta
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:57:55 följande:
    Ta med dig din sköna attityd och din humor, så kommer både du och han ha en jättetrevlig date! Flört

Hur ska ni göra? Ska ni träffas på restaurang, café, bar? Det här tycker jag kommer bli hur spännande som helst! Skrattande 
    Jag skall försöka det, antar att nervositeten släpper till slut ändå Får se vad hon svarar, jag vet ju inget, bollen ligger hos henne och hon är inte online nu... Men jag lovar att uppdatera om det blir eller icke blir något.
  • Jennifer 060828
    HäxanSurtant skrev 2011-05-25 23:27:19 följande:
    Men usch, beklagar verkligen, förstår om det känns bajs just nu.

*kramar om* Hjärta
    Tack  Hjärta

Ja, det känns skit. Men så är livet. Det ligger mycket bakom detta beslut.

Fast kommer sakna närheten, samtalen med honom och allt fint vi hade ihop Gråter

Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011