Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Marcus01 skrev 2011-05-25 20:32:41 följande:
    Kan inte... hon har solen i ögonen, och hon ser inte var hon springer, hon kommer snubbla överallt...  Tungan ute
    hahahhahahah Word!!!!   Kaffe Dumt att bryta sitt första ben i kroppen under sommaren... jag som försöker hålla stilen inför Bitch 2011
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 20:52:26 följande:
    Har du inte läst det? Han har förutspått nu 21 Oktober istället. Säger att han tog fel på fem månader.
    Joo men det står ju i vår TS *pekar uppåt*

• HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 20:18:26 följande:
    you welcome !! ät o njuuuuut!!! så sjunger jag lite vad vill du höra
    Jag vill höra Laluna då tack så mkt, du är bra på opera hoppas jag Tungan ute
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 20:57:03 följande:
    Dra ner persienner? Tungan ute
    Finns inga, men jag är helt inne på att sätta en av de tre rullgardiner jag har liggandes här. Men det skall komma några snubbar och ljudisolera fönstrera inför utbyggandet av 45:an här. Hur man nu gör det. Vet ju inte om de skall byta fönster helt eller vad de skall göra, så ja tänkte vänta tills de är färdiga, dumt att göra fler hål än man måste
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:00:01 följande:
    nääää men du kan få höra eddie meduza...

Opera woman you're crazy
    Nej nej inget av mera brännvin snubben. Du mår vara raggar onge, men jag är hårdrockare OCH jag har mina gränser faktiskt
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 20:57:49 följande:
    Ah, tänkte på rubriken jag. Drömmer
    Du vet väl att rubriker bara är något man använder för att få folk intresserade.. och för att locka dom att läsa resten.. tydligen är jag inte tillräckligt lockande...

Visste att jag borde vart född som siren i en helt annan era! Skrikandes
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 20:58:32 följande:
    kan inte springa snabbt

kan inte hjula inte springa snabbt o inte stå på händer men jag kan sjunga
    Ja kan också yla, så om vi möts irl kan vi yla ikapp
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 20:58:27 följande:
    Jag får jaga er båda då. Solig
    hahah då har min herre något att göra, vi kommer springa åt olika håll och om du vill ha mer utmaning så kan jag släppa hunden också OCH om du springer ikapp henne så skänker jag min rostiga cykel till dig
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:03:47 följande:
    snälla du WAIT om inte häckhäxan vill snubbla så får hon sno en rullstol o bli jagad i du springer hon åker jag är domare
    hahahha luktar lite m,obbning här inne Nu har solen gått ner och sticker inte längre i mina ögon....

Trimmad Permobil kanske är något för mig, annars ligger det en cross bana lite ovanför mig i skogen, får väl tjola en cross där då
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 21:08:25 följande:
    Jaha, då är det bäst att vänta så länge. Använd solskydd så du inte bränner dig vid fönstret. 
    hahahaha det gjorde jag i turkiet, satt på balkongen varje morgon och drack kaffe och läste en bok, brände örat, halsen och axeln och armen på ena sidan, bytte sida men brända den andra lika bra....
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011