Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

When a man talks dirty to a woman, it''s sexual harassment. When a woman talks dirty to a man, it''s $4.95 a minute.

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:21:47 följande:
    Jag har den i favoriter på datorn Intressant läsning. Har kolla lite, men ska kika mer i morgon. 
    Såg att du har ett barn som är 3 år Min Jennifer blir 5 år i augusti.  Jag uppskattar varje dag med henne. Eller varje vecka, då hon bor 50/50. Jag saknar henne varke sekund.

Nej, jag vet. Men jag var ärligt talat skiträdd Trodde på den där gubben Harold Camping ju.
    Men inser nu att livet tar slut nån gång och man vet aldrig. 

Vill ändå tacka en gång till för att du orkar höra allt mitt svammel. Om du vill kan du inboxa mig så kan vi skriva där  
    Ja barn har en förmåga att vända på livet åt en, när man minst anar det så kommer en spontan kram eller ett mamma jag älskar dig och man ler med hela kroppen av lycka

Min är hos sin pappa varannan helg, men ack jag saknar enormt ändå varje gång. Det är min barnledig helg som kommer nu och jag tappar alltid rutinen och sånt då, väntar mest på att hon skall komma hem igen, mitt Hjärta

Svammla på du, om jag kan hjälpa någon eller bara få dom att le lite så är jag rätt nöjd. Min inbox är öppen när du vill och jag tackar dig med. {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:40:11 följande:
    Jag saknar henne hela veckan när hon är borta.
    Vad heter din tös?

Ja men visst är det så. Först ska man leva med barnet ena veckan/helgen och sen ska man tillbaka till rutinerna. Det är svårt.

Tack själv, snälla du! Du har gjort min kväll..

Var lever ni i Sverige? Vi bor i Köping.

Du vet "En annan del av Köping"

Haha

Tack återigen för att du förgyller min kväll.

Freja heter min.

Ja de är svårt det där, man liksom kastas runt i olika världar, men men sånt är väl livet, up and downs.

Hahhaha vet vart köping är, läs nu noga, min dotters pappas ex, tjejen innan mig kom från köping Världen är liten som tusan ibland hehe... VI finns på västkusten i lilla edet, edet toapappers land Det är oss alla torkar sig i arslet med
  • HäckHäxan
    Laura03 skrev 2011-05-26 03:23:11 följande:
    Men nu har ju tjomen gått ut och sagt att det var en andlig undergång! Så alla osaliga själar. Festa vidare!
    Skål I intend to Solig
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-05-28 22:27:42 följande:
    Den e full med tokar (inkl en viss ts ) och ja.. ni förstår nog hur den tråden är Tomte
    Heyyyy, det där var slag under bältet babe
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-05-28 21:13:37 följande:
    Häxan...fy skäms på dig..... du har inte nämnt denna partytråden..... Skrikandes

Det blir

Kyss
    Åhhhh *mysrysnjuter*
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-28 21:16:02 följande:
    På tal om Häckhäxan... jag har inte sett henne på ett par dagar nu.  
    Im here. Inte i bästa skick men still alive Skrattande
    raggarprinsessan skrev 2011-05-28 21:15:57 följande:
    nä köpte på marknaden

MEN DET STOD HEMKOKT!!!
    Åhh vad gott.. Inte så svårt att göra hemma heller. Jag brukade göra hemmagjord daim som barn och tja som vuxen också
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-28 21:31:11 följande:
    ojojojoj här kör vi allt på en gång ala Häxan
    Hehehe dumt att ha för många spärrar och hämmningar.. Lika bra att köra fullt ös...
    Marcus01 skrev 2011-05-28 21:32:08 följande:
    Åh, jag vet exakt vilken Captain hon pratar om! LOL!  

Men fick hon vattenläcka i hemmet? Stackarn....
    Mmmm my captain, my captain, luktar gott, smakar gott och gör mig gott     Skål

Jao satt i godan ro igår och hör ett pssssccchhhhh ljud, hmm va fan, vänder mig om och då väller det ut vatten ur sopskåpet i köket.... PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick ringt journr och blev guidad och fick stängt av vattnet... Killen plomberade köksledningarna, så jag har inget vaten i köket fören på måndag, blandaren hade gått helvete hej, men men jag har vatten i tvättsugan och badrummet så jag klarar mig. På måndag kommer han och sätter in en ny blandare iaf
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-29 12:04:00 följande:
    nää nu är det ju helt tyst ska jag käka budapestbakelse helt själv???
    Helt rätt... Budapest mmmmmm Löv it!!!
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-29 13:43:37 följande:
    HEEEY You're back!! 

Fan du får inte försvinna häxan då saknar jag ju dig!  
    söting.. Levande, men sjuk, har ont i hela kroppen och känner mig rossligare än rossligast... Blir soffläge idag. Kan inte ens gå till ica och köpa alvedon/panodil för jag vägrar gå ut i regnet och bli ännu sjukare, Freja kommer hem imorgon och då är det ju bra om jag är närmare livet än döden iaf!

Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011