• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • raggarprinsessan
    DragonWoman skrev 2011-05-28 21:29:08 följande:
    Hon var trött..hon hade varit på nått äventyr, fått en vattenläcka o hade skallebang.... så det var vila på menyn och sen nånting om nån Captain Drömmer
    ojojojoj här kör vi allt på en gång ala Häxan
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-05-28 21:29:08 följande:
    Hon var trött..hon hade varit på nått äventyr, fått en vattenläcka o hade skallebang.... så det var vila på menyn och sen nånting om nån Captain Drömmer
    Åh, jag vet exakt vilken Captain hon pratar om! LOL!  

Men fick hon vattenläcka i hemmet? Stackarn....
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-05-28 21:31:11 följande:
    ojojojoj här kör vi allt på en gång ala Häxan
    gluttade i din blogg

Det linnet du köpte...det e så snyggt... har 3 st... 2 svarta + 1 vitt
    This Dragon likes sugar
  • raggarprinsessan
    DragonWoman skrev 2011-05-28 21:34:51 följande:
    gluttade i din blogg

Det linnet du köpte...det e så snyggt... har 3 st... 2 svarta + 1 vitt
    kommentera gärna så jag kan läsa att du vart inne!

jaa å så jäla skönt! äör det linnet
  • Marcus01

Jag var också alldeles nyss inne på din blogg, skulle skriva en kommentar ang matteprovet, men det gick inte. Den genererade inte koden, och när jag klickade på att lyssna istället, så gick det inte heller. Så jag får fråga här istället, hur gick det med matteprovet? 

• raggarprinsessan
    Marcus01 skrev 2011-05-28 21:37:27 följande:
    Jag var också alldeles nyss inne på din blogg, skulle skriva en kommentar ang matteprovet, men det gick inte. Den genererade inte koden, och när jag klickade på att lyssna istället, så gick det inte heller. Så jag får fråga här istället, hur gick det med matteprovet? 
    det gick sådär fick hjärnsläpp ska kolla om det är nå galet med bloggen
  • Marcus01

Ok, det går bättre nästa gång! Glad Jag vet inte om det är din blogg eller min browser, men det gick varken att skriva koden eller att lyssna på den.  

Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011