• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:05:24 följande:
    Tack Hjärta Jag behövde verkligen detta nu
    Det är snällt att du orkar

Har sparat din blogg i favoriter {#emotions_dlg.flower} 

Vet du en sak? Denna tråd handlar om oss som överlevde undergången och det gjorde vi ju.
    Men minnet från i lördags var att jag var livrädd för att jorden skulle gå under, och han fanns där och tröstade och stöttade mig och talade om otaliga gånger att vi kommer överleva.

Tack HäckHäxan  
    Varsogod. Du får bolla när du vill.  OCH jag blev glad att du sparade bloggen, jag skriver en massa fast på flera olika sidor, har startat en annan blogg där jag skall försöka samla allt, men det går trögt, sen vet jag inte hur mkt jag egentligen vill blotta av mig på ett enda ställe, utspritt så kan ju ingen peka direkt på att allt är jag

Jorden kommer inte gå under på vår livstid och även om den gör det, så finns det ingen mening med att gå runt och vara rädd för det, händer det så händer det. Imorgon kan vi bägge vara döda, man kan aldrig planera det liksom, lika bra att njuta av de små ögonblicken av lycka som man har turen att få varje dag Hjärta
  • HäckHäxan

When a man talks dirty to a woman, it''s sexual harassment. When a woman talks dirty to a man, it''s $4.95 a minute.

• Jennifer 060828
    HäxanSurtant skrev 2011-05-26 00:15:45 följande:
    Varsogod. Du får bolla när du vill.  OCH jag blev glad att du sparade bloggen, jag skriver en massa fast på flera olika sidor, har startat en annan blogg där jag skall försöka samla allt, men det går trögt, sen vet jag inte hur mkt jag egentligen vill blotta av mig på ett enda ställe, utspritt så kan ju ingen peka direkt på att allt är jag

Jorden kommer inte gå under på vår livstid och även om den gör det, så finns det ingen mening med att gå runt och vara rädd för det, händer det så händer det. Imorgon kan vi bägge vara döda, man kan aldrig planera det liksom, lika bra att njuta av de små ögonblicken av lycka som man har turen att få varje dag Hjärta
    Jag har den i favoriter på datorn Intressant läsning. Har kolla lite, men ska kika mer i morgon. 
    Såg att du har ett barn som är 3 år Min Jennifer blir 5 år i augusti.  Jag uppskattar varje dag med henne. Eller varje vecka, då hon bor 50/50. Jag saknar henne varke sekund.

Nej, jag vet. Men jag var ärligt talat skiträdd Trodde på den där gubben Harold Camping ju.
    Men inser nu att livet tar slut nån gång och man vet aldrig. 

Vill ändå tacka en gång till för att du orkar höra allt mitt svammel. Om du vill kan du inboxa mig så kan vi skriva där  
  • HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:21:47 följande:
    Jag har den i favoriter på datorn Intressant läsning. Har kolla lite, men ska kika mer i morgon. 
    Såg att du har ett barn som är 3 år Min Jennifer blir 5 år i augusti.  Jag uppskattar varje dag med henne. Eller varje vecka, då hon bor 50/50. Jag saknar henne varke sekund.

Nej, jag vet. Men jag var ärligt talat skiträdd Trodde på den där gubben Harold Camping ju.
    Men inser nu att livet tar slut nån gång och man vet aldrig. 

Vill ändå tacka en gång till för att du orkar höra allt mitt svammel. Om du vill kan du inboxa mig så kan vi skriva där  
    Ja barn har en förmåga att vända på livet åt en, när man minst anar det så kommer en spontan kram eller ett mamma jag älskar dig och man ler med hela kroppen av lycka

Min är hos sin pappa varannan helg, men ack jag saknar enormt ändå varje gång. Det är min barnledig helg som kommer nu och jag tappar alltid rutinen och sånt då, väntar mest på att hon skall komma hem igen, mitt Hjärta

Svammla på du, om jag kan hjälpa någon eller bara få dom att le lite så är jag rätt nöjd. Min inbox är öppen när du vill och jag tackar dig med. {#emotions_dlg.flower}
  • Jennifer 060828
    HäxanSurtant skrev 2011-05-26 00:34:06 följande:
    Ja barn har en förmåga att vända på livet åt en, när man minst anar det så kommer en spontan kram eller ett mamma jag älskar dig och man ler med hela kroppen av lycka

Min är hos sin pappa varannan helg, men ack jag saknar enormt ändå varje gång. Det är min barnledig helg som kommer nu och jag tappar alltid rutinen och sånt då, väntar mest på att hon skall komma hem igen, mitt Hjärta

Svammla på du, om jag kan hjälpa någon eller bara få dom att le lite så är jag rätt nöjd. Min inbox är öppen när du vill och jag tackar dig med. {#emotions_dlg.flower}
    Jag saknar henne hela veckan när hon är borta.
    Vad heter din tös?

Ja men visst är det så. Först ska man leva med barnet ena veckan/helgen och sen ska man tillbaka till rutinerna. Det är svårt.

Tack själv, snälla du! Du har gjort min kväll..

Var lever ni i Sverige? Vi bor i Köping.

Du vet "En annan del av Köping"

Haha

Tack återigen för att du förgyller min kväll.

• HäckHäxan
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 00:40:11 följande:
    Jag saknar henne hela veckan när hon är borta.
    Vad heter din tös?

Ja men visst är det så. Först ska man leva med barnet ena veckan/helgen och sen ska man tillbaka till rutinerna. Det är svårt.

Tack själv, snälla du! Du har gjort min kväll..

Var lever ni i Sverige? Vi bor i Köping.

Du vet "En annan del av Köping"

Haha

Tack återigen för att du förgyller min kväll.

Freja heter min.

Ja de är svårt det där, man liksom kastas runt i olika världar, men men sånt är väl livet, up and downs.

Hahhaha vet vart köping är, läs nu noga, min dotters pappas ex, tjejen innan mig kom från köping Världen är liten som tusan ibland hehe... VI finns på västkusten i lilla edet, edet toapappers land Det är oss alla torkar sig i arslet med
  • Jennifer 060828
    HäxanSurtant skrev 2011-05-26 00:44:10 följande:
    Freja heter min.

Ja de är svårt det där, man liksom kastas runt i olika världar, men men sånt är väl livet, up and downs.

Hahhaha vet vart köping är, läs nu noga, min dotters pappas ex, tjejen innan mig kom från köping Världen är liten som tusan ibland hehe... VI finns på västkusten i lilla edet, edet toapappers land Det är oss alla torkar sig i arslet med
    inboxar dig nu angående köping

• Mandi74

Är det nått att fira egentligen.. jag är mest deppig, hade förberett mig på alla tänkbara sätt. Fixat håret, rakat benen, sminkat mig, köpt nya kläder osv osv.. till ingen nytta. 

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Jennifer 060828
    Mandi74 skrev 2011-05-26 01:22:44 följande:

Är det nått att fira egentligen.. jag är mest deppig, hade förberett mig på alla tänkbara sätt. Fixat håret, rakat benen, sminkat mig, köpt nya kläder osv osv.. till ingen nytta. 

Nej, jag hade duschat och sminkat mig. Sen satt vi på balkongen och skulle kolla.

Men inget hände... 
  • Mandi74
    Jennifer 060828 skrev 2011-05-26 01:39:00 följande:
    Nej, jag hade duschat och sminkat mig. Sen satt vi på balkongen och skulle kolla.

Men inget hände... 
    Nää.. jag satt här och väntade och väntade. Men inte ens en skakning när bussen körde förbi.

Tänker inte tro på den där gubben mer!
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011