• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:07:48 följande:
    Sluta röra på dig så han träffar dig då. Flört
    Det var just det jag gjorde..stod still..... nej, han kan få roa sig med att skjuta pilar på andra......

{#emotions_dlg.djavulsk}
    This Dragon likes sugar
  • raggarprinsessan
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:13:56 följande:
    Det var just det jag gjorde..stod still..... nej, han kan få roa sig med att skjuta pilar på andra......

{#emotions_dlg.djavulsk}
    men då *häller upp cola* drick o njut eller ska du ha rom o cola ist
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:15:07 följande:
    men då *häller upp cola* drick o njut eller ska du ha rom o cola ist
    Kräks

skulle aldrig förstöra cola med rom..... Tungan ute
    This Dragon likes sugar
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:13:56 följande:

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Oj då...  Drömmer hm... han kommer träffa dig med Super-Duper-Cupid-pilar... Flört

Men den där singel-tråden verkar vara översvämmad med folk... är hela forumet där? Ska jag vara helt ärlig, har varit där en gång, så mycket folk som var där blev det rörigt att hålla på och läsa. 
  • raggarprinsessan
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:21:00 följande:
    Oj då...  Drömmer hm... han kommer träffa dig med Super-Duper-Cupid-pilar... Flört

Men den där singel-tråden verkar vara översvämmad med folk... är hela forumet där? Ska jag vara helt ärlig, har varit där en gång, så mycket folk som var där blev det rörigt att hålla på och läsa. 
    såjjaaa duktig kom tillvaxs dit å blire för rörigt så går du hit så kommer jag en svängå sbackar
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:11:41 följande:
    *häller upp cola* till ALLA
    Ok, då kör vi med Cola... Skål
  • DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:21:00 följande:

Nej..det är ett gäng 10+ pers.... vissa e la nya...andra kör med gästspel då o då.. o en del tittar in lite snabbt för att sen fly..... Obestämd

så rörigt är det inte.... o missar man nått så kommer man ofta lätt in i ämnet för dagen... som brukar vara samma som alla andra dagar.... Drömmer
    This Dragon likes sugar
  • Marcus01
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:22:52 följande:
    såjjaaa duktig kom tillvaxs dit å blire för rörigt så går du hit så kommer jag en svängå sbackar
    Eh... what? Komma tillvaks dit? LOL Glad
  • raggarprinsessan
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:24:17 följande:
    Nej..det är ett gäng 10+ pers.... vissa e la nya...andra kör med gästspel då o då.. o en del tittar in lite snabbt för att sen fly..... Obestämd

så rörigt är det inte.... o missar man nått så kommer man ofta lätt in i ämnet för dagen... som brukar vara samma som alla andra dagar.... Drömmer
    å det ämnet är prata om vad du vill ämnet
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011