• HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

Här kan vi festa, skåla och fira att vi inte blev uppstigna och att jorden inte gick under... Så medan vi väntar på Campards nästa siade undergång alltså 21 oktober 2011 så kan vi snacka och röja här OCH vara precis så OT vi känner för.

No limits!

Kaffe {#emotions_dlg.flower}SkålHjärtaSolig

Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta  Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta   Hjärta                                                                ÄLSKA LIVET!

Keep the faith and the hope.... {#emotions_dlg.flower}

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:24:17 följande:
    Nej..det är ett gäng 10+ pers.... vissa e la nya...andra kör med gästspel då o då.. o en del tittar in lite snabbt för att sen fly..... Obestämd

så rörigt är det inte.... o missar man nått så kommer man ofta lätt in i ämnet för dagen... som brukar vara samma som alla andra dagar.... Drömmer
    Oj, fick för mig att det var såååå många fler än 10+ personer där.... 
  • DragonWoman
    raggarprinsessan skrev 2011-06-02 22:25:04 följande:
    å det ämnet är prata om vad du vill ämnet
    så kan man ju säga med.... Flört
    This Dragon likes sugar
  • Marcus01

Oj... kolla här  www.familjeliv.se/Forum-3-28/m59294921.html  

Var inne tidigare och jösses vad många som skrev för fullt. Vet inte om ni har sett den? Har följt tråden idag, och det har verkligen varit både påhopp och anklagelser från alla håll... Synd att det ska behöva gå så långt.   

• DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:33:00 följande:
    Oj... kolla här  www.familjeliv.se/Forum-3-28/m59294921.html  

Var inne tidigare och jösses vad många som skrev för fullt. Vet inte om ni har sett den? Har följt tråden idag, och det har verkligen varit både påhopp och anklagelser från alla håll... Synd att det ska behöva gå så långt.   
    Har skrivit i den med innan idag.... Oskyldig

Men ikväll är det inte nyttigt för mitt medlemsskap att yttra mig mer i den.... Demon
    This Dragon likes sugar
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:38:03 följande:
    Har skrivit i den med innan idag.... Oskyldig

Men ikväll är det inte nyttigt för mitt medlemsskap att yttra mig mer i den.... Demon
    Jag skrev också i den... fast mitt inlägg syntes nog knappast, det var så många som skrev att mitt försvann ganska snabbt. 

Skrev du också?  Det är nog inte bra för någon att yttra sig mer i den tråden. Det eskalerade hela tiden, och många blev uppretade. 
  • DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:41:02 följande:
    Jag skrev också i den... fast mitt inlägg syntes nog knappast, det var så många som skrev att mitt försvann ganska snabbt. 

Skrev du också?  Det är nog inte bra för någon att yttra sig mer i den tråden. Det eskalerade hela tiden, och många blev uppretade. 
    Mina inlägg vart nog ganska anonyma med bland alla inlägg... gav upp den när det var runt 300 inlägg skrivna....

Men den lär la bli låst om den fortsätter balla ur....
    This Dragon likes sugar
  • Marcus01
    DragonWoman skrev 2011-06-02 22:44:44 följande:
    Mina inlägg vart nog ganska anonyma med bland alla inlägg... gav upp den när det var runt 300 inlägg skrivna....

Men den lär la bli låst om den fortsätter balla ur....
    Det är nog ganska troligt att en provocerande tråd kommer att spåra ur, men jag har hittills inte varit med om något liknande. 
  • DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 22:51:30 följande:
    Det är nog ganska troligt att en provocerande tråd kommer att spåra ur, men jag har hittills inte varit med om något liknande. 
    Här är en till som lär spåra ur snabbt....

www.familjeliv.se/Forum-4-46/m59304789.html
    i have 5 fingers, the middle one is for you....
  • DragonWoman
    Marcus01 skrev 2011-06-02 23:20:50 följande:
    Jösses.... här på FL kan man verkligen hitta allt möjligt...
    Jotack... jag har märkt det.... o jag har en makalös förmåga att snubbla in på dessa skumma trådar med
    i have 5 fingers, the middle one is for you....
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011