Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:51:15 följande:
    har hört den men lyssna på min drängarnalänk då förstår ni vad jag är för en typ av dam
    Det har jag redan klurat ut... Egentligen borde du nog passa bra ihop med lammköttet som raggat på mig i några år.... OCH han är ju helt klart mer i din ålder än min... OCH så rar, precis som du
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Loriyana skrev 2011-05-25 21:52:30 följande:
    Jag förstår inte varför ni är så glada? Jordens undergång börjar ju med att alla troende far upp till himlen och endast de otäcka syndarna är kvar på jorden...och SEN kommer jordbävningar och annat. Så detta måste ju då betyda att VI är de otäcka syndarna som inte fått sig en plats i himmelriket. Snart kommer vulkanen och tar oss.
    Jao, fast nu har ju han siaren ändrat sig angående datumet.. så om vi ändå skall gå helvete hej den 21 oktober så kan vi ju iaf ha trevligt medans vi väntar. Tänk sen att vi faktiskt får svensk sommar som vår sista tid på jorden, det kan iaf jag leva med

Skål Skål och välkommen till hajk (fast annorlunda)
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:54:38 följande:
    hur har du lurat ut det *tell me*
    Ehhhh du heter raggarprinsessan (och jag vet vad din pappa kallades) Du länkar Meduza, drängarna och annat lite raggar aktik musik OCH jag är inte smartast i världen men inte helt pantad heller. Även om jag låtsas vara det ibland för det förenklar livet

Lite som du vet det där med påbrå v snackade om
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 21:56:17 följande:
    Camping är ju också kvar... Glad
    Oskyldig
  • HäckHäxan
    Kimona skrev 2011-05-25 21:57:29 följande:
    Tycker familjeliv kunde ordna "Hela Sveriges Sista Grillfest" då :P I varje storstad eller nåt
    Ja som en enda stor familj som firar av med pompa och ståt, det hade vart great!
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 21:59:13 följande:
    smartdam där men han har slutats kallas det han kallades nu är det jag som tar över
    Japp man skall lämna över till nästa generation
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:00:01 följande:
    Hmmm... grillfest... inte dumt.... 
    Nä det är mumma...

Fast jag måste köpa en  grill, det är ju pinsamt att bo i hus och inte ens ha någon grill *skäms*  Skäms
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:04:51 följande:
    *bjuder på flintastek*
    Åhh härligt.... Solig
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:08:35 följande:
    Förvånad Ingen grill??? Nämen, det går inte!!! Det måte du ju ha!!! 
    Jag vet, gnid in det i ansiktet på mig bara!!!!   Skrikandes Drömmer Skrattande

Säger ju att det är pinsamt, även om jag tycker jag borde få förmildrade omständigheter för jag flyttade till huset i vintras och det är sörsta sommaren här eller????   Oskyldig
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:11:33 följande:
    Åh vad synd! Det är det som är det tråkiga med lägenhet. 
    Men elgrill då??? Det får man ju ha på balkongen, en sån har jag, hade ju balkong i förra lyan
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011