Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011

raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:11:54 följande:
    varsågod å ät *ställer fram påotatissalladen mozzarellan å saften+ flintasteken*

Kom och äääät nu!!
    *dreglar*   Tungan ute jag är hungrig......... Vi käkade Pirakka till middag här idag. För hunden och katterna hade fest i morse och åt upp fisken vi skulle haft till middag Skrikandes
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:12:39 följande:
    LOL Men inte ska du grilla bara ansiktet i Turkiet... du måste ju även grilla vanligt kött Tungan ute
    hahahha sjukt god mat där nere, vi åt på en restaurang i typ en park och de serverade bara grillat, man liksom såg där de stod och grillade och sen serverade maten *underbart*

Dit skall jag felr gånger innan jag dör. Dumt att inte åka till land där man har gratis boende liksom Drömmer
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:13:58 följande:
    varsågod *serverar* är det nåtsom skanas
    Tsaziki det är gott till ja nästan allt
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:25:31 följande:
    Du menar pirogen? 
    Japp, pirogen, med smällt smör och lite salt på. Är du finsk??
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:21:50 följande:
    Saft till dig... öl till mig och alla andra vuxna. Flört
    Hon kan få lukta på skummet, men inget mer
  • HäckHäxan

Alltså jag fick ett rart mail idag från en tjej som undrade om jag ville ha en blind date med hennes killkompis. Helt ärligt, det känns som om det kan bli en kul grej

Så nu skall jag se om man kan få ihop det under helgen, när jag ändå är barnledig, hade vart kul med en kväll i stan OCH är han ett asshole, så kan jag ju bara åka till syrran, farsan eller nån kompis istället...

Dock är jag så jädra feg, men nu funderar jag på att faktiskt våga

Ge mig MOD!!!!! ????? !!!!

• HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:30:28 följande:
    vad är pirakka
    En finsk pirog, som görs på en rågmjölsdeg som man kavlar jätte tunt med en specell kavel och sen fyller med risrynsgröt typ fast osötad och så kniper man ihop kanterna så de ser ut som gorbyspiroger typ och in i ugnen, jättegott.
  • HäckHäxan
    raggarprinsessan skrev 2011-05-25 22:36:02 följande:
    du jag ahr faktiskt gjort mer än så I have taste it
    *svimmar av chock*
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:37:13 följande:
    Tzatziki är sjukt gott! Mums!!
    Mm en vän till mig är från grekland OCH jag säger bara vilken mat hon lagar alltså Tungan ute
  • HäckHäxan
    Marcus01 skrev 2011-05-25 22:39:51 följande:
    Oj vad roligt!!! Självklart ska du på date!!! Jag hoppas att denne kille är perfekt match! Skulle vara roligt att höra hur det har gått efteråt!! 

Det är nog han som behöver mod, inte du. Du är modig tjej du!!! Men för säkerhets skull, skickar över mod till dig! Ta emot!! Skrattande 
    hehe jag frågade henne om hon skämtade, Sen hur gammal hennes vän var och om han hade humor. Fick svaret att han är 26 och hsde jävlig mkt humor, så de känns ju som om man iaf kan ha en rolig kväll och få skratta.

Blev lite rädd att hon skulle skicka mig på nån date med nån grabb på 21 typ, då hon själv enligt profilen är 24 Så nu hoppas jag hon svarar till imorgon så kanske man styra upp en kväll i gbg i helgen Det var länge sen.

Tack, mer mod mer mod, dock inget övermod, det betackar jag mig för... Gahhh jag vet inte hur man har en dejt, har aldrig haft någon sån där regelrätt dejt  Obestämd
Svar på tråden Partytråden för oss som överlevde jordens undergång 21/5-2011