Testdag med blastocyst
Hej
Är det någon som vet när man tidigast ska testa med blastocyst, 5 dagars odlat ?
/ S
Hej
Är det någon som vet när man tidigast ska testa med blastocyst, 5 dagars odlat ?
/ S
tack .. nu är jag säker... pratade med barnmorskan och hon tyckte jag kunde lita på testet ... :D .. tog ett till idag .. sånt som visar hur många veckor... 3-4 veckor =)
Är det någon som vet hur man räknar vilken vecka man är i, eftersom det är ivf och med blastocyst?
Sessy: Finns graviditetsuträknare här på FL som stämmer rätt bra. Vänsterkanten välj Graviditetsverktyg, "Då kommer bebisen". Skriv in ÄP som ÄL datum så blir det rätt (blev för mig åtminstone).
Sessy: Lita på den, stämde väldigt bra för mig, kliniken flyttade bara BF datumet med en dag för mig efter VUL.
Okej Tack så mycket =) Ska irnga till Kliniken idag och få veta nnästa steg, får väl en tid då antaligen =)
Någon som vet om man kan få enäggs tvillingar när man satt tillbaka ett ägg, som blastocyst? ...
Sessy: Har för mig att det finns en förhöjd risk att få enäggstvillingar när man får tillbaka blastocyst, men hos oss blev det bara en
hej jag har också fått ett 5-dagars insatt och på pappret jag fick av läkaren stod det att man kan testa tidigast 2 veckor efter insättning.
får jag fråga har du några syptom som mensvärk eller så? jag känner som mensvärk som kommer och går och det började idag och insättningen blev i måndags.
lycka till !!!
Kelsson: tack för svaret. Då borde det vara ännu större risk
Fortsättning haha
Om man dessutom har det i familjen, min mamma är enäggstvilling. Vi får se sen haha men man borde väl kunna se det på ultraljud V8 då eller va tror u
Sessy: Tror nog att de borde se om det var en eller två då. Vilket hoppas du på?
Sessy du ser i v 8 på vul om det är en eller två. Vi var inne förra sommaren hade fått ett 2 dagars tillbaka och det var två små tickande hjärtan på skärmen, tyvärr gick det åt skogen men svaret på din fråga är ja du ser men vet inte om det är enäggs eller ej...
Kelsson: spelar ingen roll, lika glad vilket som men det e klart det hade varit kul med
Tvillingar :)
Vårtur2010: tack för info, det kan bara va en äggs eftersom vi bara fick tillbaka ett ägg :) räknar dagarna till ultraljud nu, så förväntansfull :):)
hej!
jag är helt förvirrad.
jag har 3st dag 5or i frysen.
jag ska ha äggissning den 1 maj, som är en måndag. vilken dag kommer återföringen att vara?
jag har panik och försöker att räkna ut hur man resonerar runt omkring det.
snälla hjälp.
julia
hej!
jag är helt förvirrad.
jag har 3st dag 5or i frysen.
jag ska ha äggissning den 1 maj, som är en måndag. vilken dag kommer återföringen att vara?
jag har panik och försöker att räkna ut hur man resonerar runt omkring det.
snälla hjälp.
julia