Inlägg från: Ladycocos |Visa alla inlägg
  • Ladycocos

Föräldrar i Östergötland?

Hoppar in och säger Hej!

Jag är 40och har en son på 2.5 och tvillingar som är 4 månader. Jag ses gärna nån dag! Jag noterade att det är många som bor i trakterna kring Skänninge.. Jag bor mellan Varv och Vallerstad, och så pass rymligt att jag gärna kan vara värdinna för en träff.. Självklart är även ni som bor en bit bort också välkomna!!

• Ladycocos
    illim skrev 2012-02-20 17:27:57 följande:
    Ladycocos: det låter ju kanon!! Jag kommer gärna! Det är ju alltid lite lättare med små barn att vara hemma hos nån. Jag bor utanför Väderstad så det är inte så lång för mig. Vore kul om vi blev ett gäng! Kramiz
    Skoj! Håller med om att det är enklare att ses i barnvänlig miljö!
    Nån mer som är intresserad?

Den här veckan och delar av nästa håller jag på att skola in äldste sonen på dagis. Hur ser v 10 ut för er? Jag kan då alla dagar i veckan mellan ca 9.30 och 13.30 (även andra tider men då blir det med storebror hemma)
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-02-21 18:42:22 följande:
    Hej! V 10 går bra för mig, som det ser ut som nu!
    Hur ser tisdagen ut? Skulle funka fint för mig!

Får vi med någon annan?
  • Ladycocos
    timmy97 skrev 2012-03-02 13:32:25 följande:
    Jag är med!
    Toppen! (Ska jag inboxa en vägbeskrivning
    Jag är hemma vid 09.30... Kom efter det så fixar jag lite lunch/fika

Nån mer?
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-03-02 17:19:03 följande:
    Jag kommer!!Glad
    Jätteskoj!! Jag inboxar dig en vägbeskrivning!!
  • Ladycocos
    Lyckomamman skrev 2012-03-04 10:53:15 följande:
    Hej,

Jag hade gärna också kommit om det finns plats MEN både stora och lilla tjejen har feber med hosta, de blir knappast tillräckligt bra för skola och dagis på tisdag.

Hoppas ni får en trevlig stund och att det kommer fler chanser att träffa andra 40+ mammor.
    Trist!!
    Men hojta till när de är friska så tar vi en ny träff!! Jag är ju liksom hemma rätt mkt....
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-03-05 13:06:17 följande:
    Ladycocos: Hur dags ska vi dyka upp i morgon? Ska bli jättekul!
    Jag är hemma från 09.30, så dyk upp efter det! Åker du direkt från dagis Timmy?
  • Ladycocos
    timmy97 skrev 2012-03-05 17:03:19 följande:
    japp. ses i morrn, ta med ?
    Glöm inte M!
  • Ladycocos

Ja, det var verkligen supertrevligt att ses!  Jag hänger gärna på nästa vecka

• Ladycocos

Jag hoppar gärna på! Inte denna vecka, måste låta alla sjuka barnen bli ordentligt friska!!

Och inte veckan efter påsk.. Så vad sägs om tisdag den 17e??

• Ladycocos

Hejsan

Jag är tvungen att tacka nej till i morgon.. Jag har fått min mor på besök. Men hittar gärna på något/är värdinna nån dag nästa vecka

• Ladycocos
    lotuskotte skrev 2012-05-16 14:08:21 följande:
    Ulrika: Inga frågor är dumma det är jag som gjort ett verb av ordet inbox, dvs mailboxen, så maila var det jag avsåg..
    Vi hörs!
    Såg nån tråd som diskuterade just att göra verb av icke-verb...

Självklart är jag med på en träff
Svar på tråden Föräldrar i Östergötland?