Inlägg från: illim |Visa alla inlägg
  • illim

Föräldrar i Östergötland?

Hejsan! Jag vill gärna vara med i ert gäng!? Är 39 år och väntar mitt tredje barn i december, jag har två barn innan på 15 och 18 år.Jag bor på landet utanför Väderstad/Mjölby. Vill gärna träffas och fika och liknande!! Mvh Camilla

• illim

Bestäm ni, jag är har graviditetspenning då så jag är hemma, har läkarbesök och ultraljud v44 men det är på morgonen!

• illim

Hej! Nu är jag också på! Fick min lilla grabb den 26/12 så det vore jättekul att träffa lite folk i samma ålder! Jag bor ju söder om Mjölby men har bil och kan lätt ta mig till Linköping mm! Bestäm något så hänger jag påTungan ute

• illim

Ladycocos: det låter ju kanon!! Jag kommer gärna! Det är ju alltid lite lättare med små barn att vara hemma hos nån. Jag bor utanför Väderstad så det är inte så lång för mig. Vore kul om vi blev ett gäng! Kramiz

• illim

Ladycocos: Hur dags ska vi dyka upp i morgon? Ska bli jättekul!

• illim

Timmy97: Det var hur trevligt som helst! Hoppas du hann i tid till dagisTungan ute Tack Ladycocos! Jag hänger gärna på nästa vecka!! 

• illim

Vi har också varir sjuka, så har inte heller kunnat!  Vill gärna hänga med och fikar, men kan inte innan påsk, tyvärr!

• illim

Det låter bra för jag har också fått förhinder i morgonRynkar på näsan

• illim

Hej på er!! Jag har varit lite off här ett tag! Har haft både giftermål/dop och studenten, så det har varit fullt upp Skrattande. Nu har ju sommaren kommit, tro det eller ej, ska vi ta en fika snart?

Svar på tråden Föräldrar i Östergötland?