Snösport skrev 2011-06-08 13:58:51 följande:
Annelee:
Ja, det är jobbigt men vad jag förstår har du några år på dej.
Glädjehistoria....jag hoppas verkligen att jag om mindre än 8 månader kan ha en liten bebis i famnen.
Efter massor av försök hemma började vi med IVf hösten 2009 och om någon mått dåligt av medicinerna på långa behandlingens så är verkligen jag en av dem men klar hjärna ett hopp men med realisktiskt tänkande och vikten att ta hand om kärleken har gjoprt att jag klarat mej bra i detta. 4 IVF med långa metoden fick mej att vägra göra IVF mer men läkaren ville prova korta metoden trots att jag bara hade 3 äggblåsor 4:e gången och bara fick fram 1 ägg men ett fint sådant... 5:e korta metoden..jag har fram till dess aldrig testat + i livet.
Mental träning , nyttig(sockerrensning) och som vanligt sunt leverna och 2 månader med helgerna fyllda med det vi älskar som mest för att boosta lyckohormonerna extra. En behandling av en misstänkte långdragen infektion i underlivet men det var en chansning förståss för min gyn vägrade ge mej medicin så jag åkte till en annan läkare för det.
Ville tro och trodde men hade insett att vi kan funka utan barn och mannen tyckte jag hade genomlidigt tillräckligt men ett sista försök frö läkarna tror ju så på oss..sista försöket = 6:e IVFen ..korta metoden igen och sprutstart vid mensstart.....mensen kommer inte......
..........är nu i vecka 6+2 och hoppas se ett hjärta på måndag
.. hoppla bara sådär helt spontant
Allt kan hända men håll tummarna för jag är 42,5 år så givetvis kan allt hända men NU ska vi ha bebis!!!
Gud vilken härlig historia! Jag önskar er all lycka!!! Kram!