• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

LS; Är de 3 pgd ivf:en el har ni gjort FET och sånt imellan? Önskar lycka till och håller tummarna!! =)

• simple82

Är de någon mera än jag som inte är spceillt social längre när ni håller på med detta? Jag känner att jag orkar inte, all min kraft går åt till att plugga, jobba sköta övrigt i livet och att försöka hoppas på att vi får barn och detta lyckas.. Och efter de så är jag helt slut och är hellre hemma med min man el umgås bara med de som verkligen verkligen förstår mig vilket är typ en utanför min familj.. Jag orkar helt enkelt inte med allt OCH att sen va social ex hela kvällar för tjejmiddagar med mera.. Ok en stund en fika el jobb o skolan.. Men jag orkar inte försöka att skapa nya kontakter ex nu när jag börjat plugga.. jag ska ju bara läsa några månader och med allt annat är jag helt färdig.. Är absolut inte ledsen el deppig.. är superglad vi ska göra detta.. men orken finns inte till allt just nu...

• simple82

Millan; De kommer gå bra!!! De har ju kollat allt man kan!! De kommer gå kanon rätt som de är ligger du där med bebisen på bröstet på BB =) Men skänt veta man inte är den ända som blir osocial under tiden allt pågår.. otroligt påfrestande allt.. =/

Lillan; I Halland får vi ett syskonförsök när det är pgd ALDRIG annars..

Snuffan: De visste jag inte att man gärna skärmar av sig då, då kan de ju va mycket möjligt man gör de under väntan med... Jag gör inget annat än pluggar o jobbar och försöker tänka på annat, orken är helt bortblåst till andra.. Förstår om man blir gladare o piggare om man blir bättre fysiskt efter jobbiga missfall, jag har turen att jag har aldrig fått missfall.. 

• simple82
    Kattflickan skrev 2012-11-14 08:09:12 följande:
    Jag är i vecka 23 nu och det såg jättebra ut på RUL och jag känner fosterrörelser varje dag. Så rent logiskt så finns det inga tecken på att det skulle gå dåligt, men jag oroar mig ändå. Har funderat på att prata med en kurator om oron.
    De tycker jag låter bra att prata med en kurator.. Att få dämpa oron lite, tror den är ännu större nära man som flera av er haft missfall med mera innan... Så låter som en bra ide. Va härligt att höra att allt ser så bra ut!! =0))
  • simple82

Varför kan tiden inte bara gå fortare...... Varje dag känns som om en evighet...

• simple82

Pratat med Huddinge de hade inte reggae remissen än så någon Yvonne som hade hand om pgd skulle ringa mig nästa vecka när den va reggae och så jag kunde få fråga lite frågor med :0) och ringde hon inte skulle jag tinga fråga efter henne bara nästa vecka :0)

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång